Vind de pro niet eens zo heel dik ogen eigenlijk
Nee, mijn eigen verzameling Al verkoop ik regelmatig wel het e.e.a. (niet hier want voor mij verboden). Vind get over het algemeen leuk om soms “out of the box” midellen te hebben.
Die dikte was voor mij ook niet een enorm probleem. Maar de 54 is wel lekker plat.
En toch vind ik de Pro echt mega cool , net als de Pelagos 2e gen. Sommige horloge zijn gewoon mooier als ze wat groter/ dikker zijn
Ik ook, maar die 54 bleef lokken, knipogen en trekken.
De 54 is ook echt een geweldig horloge
Nice. Gefeliciteerd!
Dit horloge is misschien groot voor mijn 18 cm pols, maar hij zit zo lekker dat ik af en toe moet kijken of ik hem nog wel om heb.
Iedereen zijn haar mening, die wat mij betreft altijd prima is.
Voor mij persoonlijk:
De 58 zelf is ok, de 58 GMT is te dik, vooral het ontwerp met te hoge rechte flanken(zijkanten).
De 41 METAS heb ik geen ervaring mee, wel met de ETA en die had hetzelfde probleem als de 58 GMT en vond ik ook te lange lug to lug en rechte onderkant hebben.
De 54 is perfect qua flanken(zijkanten) en algehele hoogte die overal draagbaar bij is.
De 54 zelf in bezit, maar ook de Omega Seamaster 300m en die is hoger dan de 58 GMT en de 41 METAS en die draagt echt stukken lager. Dus het ligt denk ik in het ontwerp, hoe je pols vorm is (rond/plat) en persoonlijke voorkeur.
Dat zeg ik, het zijn net borsten
Wanneer gaat die Engelse datumschijf er in Dennis ?
12,6 mm is toch niet dik voor een horloge met GMT functie
Lees goed naar de uitleg, de kast valt niet in de pols en de zijkanten zijn erg hoog gepolijst. Dus hij valt echt heel hoog, als hij hetzelfde viel en feel had van de BB54 was deze niet gegaan. Vindt de kleurstelling prachtig!!!
Volgende servicebeurt
Okay
Mag ik deze nomineren?