Tudor Only deel XII

31 likes

van mij mogen ze de pelagos 39 in staal uitbrengen,dan zou ik hem direct weer halen

1 like

Heerlijk om te dragen. :black_heart::black_heart:

35 likes

Nieuwe aanwinst afgelopen week:

46 likes

De Pro draagt lekker, is wat dikker/hoger en zwaarder (32 gr. :wink: ) en ligt meer op mijn pols. De 54 draagt lekker, is wat platter en zit meer om mijn pols. Maar ze zitten allebei tussen mijn oren op hun eigen manier …

6 likes

Beste zaterdag met het zonnetje zo :ok_hand:t2:

28 likes

Voorzichtig zonnetje vanmorgen

36 likes

Ik vond dat de Pro die dikte prima kon hebben. Echte tool en paste goed bij de vibe van het horloge. Ja, het draagt ook forser maar dat is niet persé iets slechts.

2 likes

ik was in het begin ook bang voor de dikte en de daarover gaande reviews.
heb hem nu een week in bezit en merk niks van de “dikte”
draagt echt heerlijk, en ook op het werk vallen de mouwen van mijn overhemd er keurig overheen

2 likes

Eens, hij heeft bij mij meer door de flipperitus het veld geruimd. Ik heb de BB54 nog niet gehad, dus op dit moment zou die mijn voorkeur hebbben.

Maar beiden geweldige Tudors wat mij betreft.

5 likes

Dat dus……:+1:

2 likes

29 likes

Gezellige drukte hier :call_me_hand:

36 likes

27 likes

Eerder vandaag

33 likes

Fijne zaterdag Tudormigo’s!

26 likes

Erwtensoep vanavond……
Edit: foto van de rookworst van mijn slager geplaatst, die is zo lekker dat ik die ook even moest plaatsen en noemen. :sunglasses:

32 likes

Met elke Tudor kan je natuurlijk goed voor de dag komen.
Het maakt alleen uit welke omvang je pols heeft. De FXD die ik had was geweldig alleen mijn pols was net te smal. De Pro die jij had is een van de weinige die ik nooit heb gehad plus de 54 :relieved: beide zijn nog steeds goede kanshebbers om er ooit in de toekomst bij te komen :+1:

2 likes

Lekker :yum: de soep ook hoor.

1 like

En wat er tussen je oren zit. Heb een Planet Ocean 45,5mm met veel plezier 2 jaar gedragen, moet er nu niet meer aan denken :rofl: :rofl: :rofl:

2 likes