Tudor Only deel XII

Weet nog niet welke mijn voorkeur heeft maar met een Sub date en een Sub in bezit maakt dat niet meer uit :hugs::hugs:

1 like

Haha, dat is nu niet meer belangrijk :dotted_line_face:
Heerlijk droom duo heb je nu te pakken :star_struck:

1 like

Zeker ben er heel blij mee en heb niet echt de drang er iets bij te kopen,dat is ook wel lekkerrrrrrr :facepunch:

1 like

Hetzelfde geldt voor mijn Sub nu al vier maanden mijn dagelijkse horloge. Draagt ook echt geweldig :+1:

1 like

Ja heb er ook jaren 1 gedragen heerlijk horloge ook :ok_hand: maar im heb geen kroontjes honger meer
:grinning:

1 like

Dat nieuwe spul van R trekt mij ook niet, veel te veel bling.

1 like

Precies dit.

1 like

En dan het publiek dat het wel mooi vindt.

3 likes

Hij wil niet weten wat jij ermee gedaan hebt…

2 likes

Hulp gevraagd, aangezien de originele stalen band voor de bb58 rond de €950 kost ben ik opzoek naar een aftermarket band. Zie alleen door de bomen het bos niet meer, forstner, uncle strap enz en dan heeft elke website nog banden die allemaal veel op elkaar lijken…

Welke stalen aftermarket band komt het meeste overeen met het origineel? Als iemand een link heeft graag!

17 likes

28 likes

Met de stalen band kan ik je helaas niet helpen. Wilde wel even aangeven dat wanneer je bij Uncle Strap besteld je nog wel rekening moet houden met inklaringskosten. Had ik zelf even geen rekening meegehouden toen ik onderstaande band bestelde…
De bezorging duurde lang en heb geen aanvullende mail gehad. Dus zelf maar even op onderzoek uitgegaan en moest zo’n 18 euro betalen bij postnl.
Vandaag dan toch eindelijk binnen.

18 likes

Oh ja, dat merk je, kijk eens hoe mooi :heart_eyes:

Ignorance is bliss :sweat_smile:

22 likes

21 likes

Dit is gewoon een topper :facepunch:

1 like

26 likes

@wimm5 , zullen we afspreken dat je niet teveel van dit soort plaatjes post?
Straks krijg ik spijt…

3 likes

Gewoon deze doen: Forstner Model O for Tudor Black Bay Series

Prima band en goede sluiting. Is wel iets donkerder dan het staal van de Tudor.

20 likes

Kniesoor die daar op let :sunglasses:

1 like

Haha, ik zal mijn best doen!

Maar geen garanties :joy: