Ook mijn zondag
Zal blij zijn als die blauwe van mij terug is van service,duurt wel heel lang nu,pffff!
Was bijna vergeten hoe lekkerrrr hij is.
Haha ja dat is helemaal erg , ziek in je vakantie
Blijft een top model dit
Dank je Daniël
Jij plaatst ook alleen maar echt mooie foto’s he…
Over de bb54 gesproken: Toen ik zaterdagmorgen bij een AD zat in de Domstad om de stalen band te laten plaatsen voor mijn blauwe smiley, liet de vriendelijke verkoopster mij de bb54 even passen. Geen enkele plannen wat betreft aanschaf, maar ik was gewoon benieuwd naar het horloge in het echt, de lug-to-lug, de dikte. Ik vond hem erg fraai en stond prima op mijn polsjes. Ook goed om de gilt dial in het echt te zien; fraai als je het geheel ziet, maar doet te klassiek aan voor mijn smaak.
Een monochrome of blauwe bb54, dan zou ik misschien wel gaan sparen
Vorig jaar mijn verlovingshorloge gekocht bij de Tudor Boutique in Manilla… Dit jaar last-minute weer een reis uitgestippeld door de Filipijnen met het gezin en nu met de Black Bay 54 om! Vandaag een foto met de Bangui Windmills op de achtergrond. De windmolens zijn een iconisch herkenningspunt in de provincie Ilocos Norte in het noorden van de Filipijnen. Ze liggen langs de kust van de Baai van Bangui en vormen de eerste windmolenpark in Zuidoost-Azië.
Ik was er zondag om een stalenband van de bb58 op maat te maken, atelier gesloten op zondag
De jubilee voor de 58 gm t is vandaag ook eindelijk aangekomen mits 2,5 weken vertraging.
Wel een leuk duo met de 54
Altijd even afwachten of een nieuwe aanwinst beklijft. Zeker omdat ik eigenlijk geen groot fan van duikers ben per se. Maar het zit wel goed tussen mij en deze Pelagos.
Zeker, had altijd zoiets van " nee te dik " terwijl je met dragen daar echter niets van merk.
Is gewoon een topper
Staat ‘m goed!