We gaan het zien haha!
Als ik mijn Pro om heb mis ik mijn Speedy
En als ik mijn Speedy om heb mis ik de Pro…
Merk dat de rest de laaste tijd maar zielig in de horlogekist blijft liggen
Daar hoop ik ook op. Ben een beetje klaar met flipperen…
Is toch heel makkelijk op te lossen
Even de Pelagos LHD pauze gegeven, zodat deze schoonheid weer eens wat polstijd krijgt.
Bijna vergeten hoe mooi ze is:
Het kriebelt om iets nieuw aan de collectie toe te voegen maar de nieuwe tudor releases staan voor de deur en er moest maar eens iets leuk tussen zitten
Ja ik ben benieuwd! Nog maar 2 weken. Ook al lijken de leukste Tudor releases altijd buiten W&W te komen.
Voor mij een Go !
Ik hoop stiekem op een bb58 pepsi omdat de 41 gmt al het langste geen update heeft gehad. Maar anderzijds kan ik een tweede bb58 gmt kopen en een bezel swap doen🫣
Na een aantal weken kan ik zeggen dat de Pelagos 39 zeker een succes is voor me. Wat een lekker ding dit.
Wat een kwaliteitsgevoel ook.
Een tweede Tudor lonkt een beetje. Nu ben ik niet gecharmeerd van de lange driehoek op 12 en de dientengevolge, in mijn ogen, te laag staande tekst op de wijzerplaat bij de Black Bay 39. Lijkt iets kleins, maar ik trek het niet.
Trekt de plaat uit zijn verband voor mijn gevoel.
Ook de fake rivetted band vind ik niet fantastisch. Een aftermarket band trekt me echter ook niet.
Ondanks dat laatste vind ik deze erg aantrekkelijk:
Heeft niet die laaggeplaatse tekst. Die staat dus op de lijst. Maar ik denk dat ik eerst Watches & Wonders maar even afwacht. Kijken of daar nog Tudor releases bij zitten die interessant zijn.
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze mondiale tijd genoot.
Een prachtige aanwinst.
Ik wens je er een wereldse tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
En die zandkleurige is ook nice met dat blauw. Vind ik persoonlijk dan
Ja staat ook prima