Tudor Only deel XII

Ja die zou ik er ook wel bij willen een blauwe no date :pray: maar dan wel een ouwetje :grinning: van de nieuwe vind ik de 58 in het blauw top heb ik jaren gedragen

2 likes

Ik heb recent een 2piece nato van Straptailor gekocht, mooie kwaliteit alleen niet zo veel kleur keuze. Ik heb de donkerblauwe voor mn seiko spb385

En recent naar Zuludiver octopod gekeken , voor mn Squale Matic maar niet gedaan omdat onder de kast door loopt. Maar Als je een koopt neen dan het nieuwe model buckle! Verder ruime keuze in banden die dan weer relatief goedkoop zijn…

8 likes

18 likes

Heb je nog gevoel in je hand? :see_no_evil:

10 likes

Ja hoor. Hoezo? Zo zwaar is ie niet

Zit wel erg strak zo te zien. En d ze band heeft T-fit. :face_with_monocle::thinking:

2 likes

Het is meer de hoek denk ik van fotograferen. Band zit niet strak om de pols hoor.

2 likes

Fijne dag Tudoristi

26 likes

Ziet er netjes uit. Ik heb toevallig al een bestelling geplaatst voor de Octopod Mk3 dus idd nieuwe model buckle. Een band onder de kast is voor mij niet echt een probleem, draag mn FXD ook vaak op een watchbandit strap die zelfs 2 keer onderdoor de kast loopt. Zuludiver pakket komt volgens PostNL over circa uurtje binnen, dus ben heel benieuwd! Die Squale is prachtig trouwens, ik wil er ook heel graag één gaan halen.

1 like

La Dolce Vita

29 likes

25 likes

Thanks! Ja Squale heeft soms leuke dingen, heb er nog een die wijzerplaat praat ook zo tegen me… blijf ernaar kijken!
Ik ben niet zo van de nato die 1 of 2x onder het horloge door lopen., fabrikanten doen hun uiterste best om een horloge zo mooi mogelijk op de pols te laten liggen en zo min mogelijk hoog te zijn, en dan gaan we er een strap opzetten die 1 of 2x onder het horloge doorlopen? Hmmz, daar begint mijn autistische en perfectionistische gevoel in opstand te komen. Maar ik heb eigenlijk nog geen ervaring met Nato dus ik ga dat nog eens uitproberen. Denk dat het horloge, hoogte, daarin ook wel een rol speelt.
Maar leuk dat je een octopod gekocht heb! Zie de foto’s wel verschijnen :+1::innocent:

2 likes

Toch wel een lekker trio zo :man_shrugging:t3::face_with_peeking_eye:

26 likes

Ik snap je wel wat betreft nato’s inderdaad. Je moet er sowieso aan wennen want het maakt een horloge vaak wat groter om te dragen.

Hierbij trouwens wat eerste foto’s van de octopod met een zomerse strap. Draagt fijn en bevalt goed om een keer een buckle te hebben op de FXD. Enige downside is dat je door de elastische strap de fixed lugs goed kan zien zitten waardoor het horloge wat groter op de pols ligt, dat zal wel even wennen zijn.

14 likes

Staat :ok_hand:

1 like

Complimenten voor het mooie Tudor trio

1 like

De 41 lekker houden, top trio :ok_hand:

1 like

18 likes

Fijne dag allemaal!

26 likes

Mogelijk de laatste foto samen

32 likes