Grijs! Nou net wat dit model uniek maakt.
Grijs ![]()
Alvast benieuwd naar je topic
De Heritage chrono is sowieso heel gaaf!
Heb je nu beide in bezit?
Haha, overdrachtelijk dik
valt inderdaad mee hoe dik ie is, komt ook minder massief over dan bijv. een 58.
En handig, zo’n kookwekker. Blijft wonderlijk dat je of naar casio edifice moet, of naar zo’n ruige tudor voor een beetje countdown bezel.
Haha ja handig zo idd. ![]()
Yes, allebei in bezit. Binnenkort moet ik een keuze maken en de andere zet ik te koop.
Echt prachtig
Is er iemand in omgeving Friesland, Groningen of Drenthe die de bb54 op staal heeft? Zelf heb ik de rubber band, maar ben heel nieuwsgierig hoe die draagt op staal.
Inderdaad erg mooie knaller, two tone staat em goed, zat te kijken naar de champagne op staal maar dit is ook wel erg mooi
Übergeil die Black Bay Chrono’s! Ik begin sowieso steeds meer te voelen voor het merk. Samen met mijn Grand Seiko zijn dit wel mijn masterpieces in mijn collectie. ![]()
“People used to say that Tudor is a poor man’s Rolex, to which I always say; remove poor, it’s the man’s Rolex. Perhaps Rolex is just the overpriced Tudor.” - aldus Oisin O Malley ~ 2025 over het merk Tudor. ![]()
En voordat mensen het zeggen. Ja, met mijn ienieminie polsjes denk ik er stevig aan om deze in te ruilen voor een 36mm black dial Ranger.