Tudor Only deel XIII

Door de aanhoudende vreugde draag ik mijn BB Pro tegenwoordig vaak. Momenteel alleen op een C&B NATO, maar de OEM stalen band begint wel te kriebelen. Mogelijk is die ook makkelijker schoon te maken🥲. Heeft iemand idee wat die band nu kost en hoe lang de levertijd is.

14 likes

Meestal 2 a 3 weken levertijd en rond de 775 euro denk ik. @McLovin

2 likes

Cool thanks! Heb een tijdje naar alternatieven gekeken, maar vaak is goedkoop toch duurkoop. Al is 200 euro voor een model O van Forstner niet bepaald een koopje.

1 like

Wat zijn hier de meningen over de 34MM Tudor mini-Sub?

Voor de gene die kleiner geschapen zijn, qua pols, is het een mooie optie. Persoonlijk ben ik geen fan van die triangle makers buiten de twaalf uur positie. Maar ik begrijp de aantrekkingskracht; vintage, ETA…

34mm? Ff sparen voor groter

Goedemorgen

22 likes

Klopt,vind ik ook :blush:

Wow ook heel tof, moet die de plaats van de FXD innemen :thinking:

2 likes

Voor het eerst op leer (verassend !)

22 likes

Kijkt goed

Ernaast. :sunglasses::+1:

3 likes

:black_heart:

33 likes

Top, die FXD is te tof om te laten gaan hoor.
Mis die van mij nog steeds wel een beetje :thinking:

4 likes

Jep…

26 likes

:point_up_2:daar houden we aan je aan Dave

2 likes

Als je die FXD bij de kookwas doet en dan 2 mm krimpt wil ik hem wel :upside_down_face:

2 likes

Ik ben benieuwd naar hoe klein hij daadwerkelijk valt. Op wristshotpics lijkt hij soms erg klein, op andere pics valt het mee hoe klein hij is. De grootte van de Rolex 36MM OP die ik had vind ik prettiger dan de grootte van de pre-ceramic Rolex Sub-date die ik ooit bezat.

1 like

Oh dat mag je doen hoor. Maar helaas…de nieuwe aanwinst is retour gegaan. Er zaten 2 lichte krasjes/veegjes op de lugs bij 6u en die waren zichtbaar tijdens dragen. Erg jammer, maar zo’n zwarte kast moet echt puntgaaf zijn…en zeker als ie ceramisch is verwacht ik geen plekjes. :grimacing:

Nou ja…door maar weer… :man_shrugging:

7 likes

32 likes