Tudor Only deel XIII

Geen Tudor dragers vandaag?

32 likes

22 likes

30 likes

Ondertussen langsgeweest bij S+G, 2026 prijs 770€ mochten er meer meelezers/geïnteresseerden zijn in een 78500 band met 380b end links.

3 likes

15 likes

Ontzettend strak lopend uurwerkje!
Ook goed te reguleren ‘op het nachtkastje’. Gaat een beetje in de min met de wijzerplaat naar beneden en plus met de wijzerplaat naar boven.

Na 88 dagen daardoor nog steeds spot on.
Lekker hoor. :star_struck:

(gebruikte app: https://twelveoclockapp.com/)

18 likes

Pffff wel een hoop werk hoor, de hele nacht door het horloge omdraaien om de 5 minuten :pensive:

2 likes

:joy:
Ja, dat is inderdaad wat ik de hele nacht aan 't doen ben! :sunglasses:

Ben trouwens een beetje in de war aan het raken. Over twee weekjes loopt het horlogespaarpotje weer een tikje voller. Wat komt erbij? De Harrods (als die dan nog te koop staat) of weer een 41mm rooie BB, die ik al gehad heb? Dees …

21 likes

22 likes

Niks mis mee, red ik vaak niet.

Daar zit geen foute keus tussen, beide prachtig!

Ik zit zelf ook te kijken naar een pelagos 39 of burgundy. De FXD heb ik ook naar gekeken maar ben toch bang dat die te groot is voor mijn polsje. Hopelijk weet ik morgen meer :grin:.

Ben benieuwd wat jouw keuze wordt :thinking:

1 like

Ik ook :wink: … de GMT (M79830RB-001) lonkt trouwens ook. Pfff. Wereldproblemen!

4 likes

Welterusten!

10 likes

Als je de rode al gehad heb zou ik voor de Harrods gaan. :wink: Als ik m nog niet gekocht heb hoor :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Zag ook een heel mooie blauwe Tudor Rose in het blauwe staan en die is echt heel mooi en iets slanker volgens mij?

3 likes

Zou leuk zijn als je weer aansluit, je bent altijd welkom bij de club @pasd

3 likes

Bedankt man, Tudor blijft een tof merk met zijn snowflake hands.
En heb ik bijna alle modellen wel gehad, ben ook heel benieuwd of en wat er nog voor nieuws uit gaat komen daarom wacht ik nog even. Kan ik ook gelijk nog een beetje mijn potje aanvullen :wink:

3 likes

Wij van WC Eend adviseren de Harrods……

2 likes

Er staat ook een BB ETA smiley met blauwe bezel te koop. T-fit band scoren en gaan, lekker plat :sunglasses:

Tot zover mijn gestook in de onrust.

1 like

Je bent toe aan de Monochrome Dan :wink:

17 likes

Heb deze nog en die gaat niet weg.

Dan zou ik dus twee zwarte duikers hebben :upside_down_face:
Ook de Vertex wil ik nog niet opofferen dus zou ik toch naar een trio moeten gaan.:thinking:

17 likes