Tudor Only deel XIII

Mooi! Veel draagplezier :ok_hand:

1 like
6 likes

Ben benieuwd of er nog een soort speciale editie komt ivm het jubileum. Wellicht een andere uitvoering van de BB58 GMT.

2 likes

Gefeliciteerd met je NA! Veel draagplezier

1 like

Prettige avond😀

21 likes

Gefeliciteerd met je toffe aanwinst :+1:t2:

1 like

Fijne avond Tudor liefhebbers … :beers:

Toffe BB. :star_struck:
Van harte, veel draagplezier!

27 likes

Elke keer als ik die minion avatar zie in het overzicht, denk ik, o dat topic is weer gesloten.
Maar er kan dus blijkbaar ook een mooi horloge staan :joy: :+1:t6:

6 likes

Fijne avond

26 likes

Oef… hier een beetje de Sheriff de ogen uit komen steken :joy:

3 likes

:joy:
De Pelagos is zeker mooi! Ik beleef er nog steeds erg veel plezier aan.

Zoals het er nu naar uit ziet doe ik vanaf de 28e met je mee!
Afspraak is inmiddels gemaakt … :sunglasses: én, de Pelagos blijft ook. Hoe leuk is dat.

:kissing_heart:

11 likes

Ik snap hem wel @junior Het is een mooie combi dat groen met de kleuren op de wijzerplaat :ok_hand: Harrods sjiek zeg maar :sweat_smile:

3 likes

Dat zijn mooie berichten gaan we hem vaker zien hier…

Precies dit…. Ik zou het zelf niet beter kunnen omschrijven

2 likes

32 likes

Fijne avond mede Tudoristen. Even een avondje uit met de vrouw en de NA om de pols :wink:

@junior , is de deal al rond Remco? Blijft een prachtig exemplaar die Harrods. Misschien wel de mooiste Blackbay uitvoering naast de 925. Vind ik dan hè

20 likes

De hand is nog niet geschud maar de afspraak daarvoor staat (gepland de 28e). Volle agenda’s en vakantiedrukte zorgen voor een beetje vertraging. Maar dat is niet erg, want daardoor loopt het horlogespaarpotje hier voldoende vol. Dat was ook nog even een punt van aandacht … :wink:

Ik heb hem vlak na de introductie, in 2017 of 18, kort in handen gehad bij een Rolex-wandelingetje door Amsterdam (winkeltjes kijken en bijkletsen). Hij werd me toen aangeboden voor grof geld. Niet gedaan want mijn credo was (en is), nooit boven list betalen :wink: … bij Harrods was toen al meteen een wachtlijst. Iedereen dacht bovendien dat het een korte levering zou zijn van misschien hooguit 1000 exemplaren ofzo.

Er was weer eens een hype geboren! Bij Rolex kende we dat fenomeen al, van Tudor nog niet echt. Leuk dus. Vooral voor de earliest adopters die ‘grijs’ rond de €8k hebben betaald voor een horloge wat toen, als ik me niet vergis, een verkoopprijs van rond de €2500,- had. Oeps. :see_no_evil::joy:

Inmiddels weten we beter er zie ik al productienummers rond de 30.000 langskomen. Nog wel bijzonder voor een horloge wat maar op één plek in de wereld te koop is. Maar je kunt hem nu ook gewoon on-line bestellen, voor ons incl BTW en alles. Dus heel bijzonder is 't allemaal niet meer, maar wel nog steeds een hele knappe verschijning! Misschien wel de mooiste inderdaad. :sunglasses:

We gaan het zien en beleven. Ik heb er zin in.

Toffe verschijning! :star_struck:
Veel draagplezier.

5 likes

1 like

25 likes

Even ter afwisseling anders denkt men straks dat Tudor alleen bestaat uit BB’s en Pelagossen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

19 likes