Tudor Only deel XIII

Daarom is de nieuwe met 39mm zo fijn, dat is een maat die voor veel polsen geschikt is.
21mm lugs is dan weer wel knudde.

12 likes

Ik weet dat er al een algemeen topic was. Maar ben wel echt kneiter benieuwd nu Tudor 100 jaar bestaat sinds eergisteren, wat ze bij W&W zullen gaan uitbrengen…

Las al geruchten dat ze de BB58 lijn met METAS willen certificeren en upgraden met T-Fit (dit laatste lijkt me sowieso niet ondenkbaar).

Misschien een blauwe P39? Blauwe BB54? Wellicht ook iets opnieuw in het leven roepen t.b.v. de 100 jaar?
Ben hoe dan ook bang voor een dikke FOMO straks :sweat_smile:

2 likes

Klopt de zwarte 36 heb ik ook gehad en heb nu al twee zwarte platen in de collectie :thinking:

Lekker man :ok_hand:t2:

Tja gezien, heel tof maar wil graag iets met kleur in de collectie.

3 likes

Dan gaat die gelijk in bestelling een kleinere blauwe FXD mag ook hoor :wink:

1 like

Kan altijd nog kijken wat de kosten zijn voor een blauwe plaat, en deze omwisselen

1 like

Oei weet niet of dat makkelijk te bestellen zou zijn bij vriendje Tudor :thinking:

1 like

Denk vast wel, alleen is de vraag hoeveel ze ervoor vragen

1 like

Hahaha dat ook :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Nee heb echt geen haast en wil WandW ook nog afwachten maar ik wil iets in het blauw erbij en dan het liefste van Tudor.
De blauwe FXD en de 58 heb ik al eens gehad ,dus gewoon eens iets anders.

2 likes

Ik was nog even lekker horlogeloos aan het werk vandaag, maar dit topic heeft me zojuist doen grijpen:

25 likes

Een marineblauwe Ranger lijkt mij ook wel tof :wink::thinking:

1 like

Die heb ik (ook) :crazy_face:
Niet gek trouwens!

19 likes

:ok_hand:t2::rofl::joy::+1:t2:

1 like

Is het hetzelfde blauw als de BB58 blauw?

2 likes

Nee hij is iets donkerder

2 likes

De BB58 heb ik na de Smiley gekocht.
Ik vind het wel een iets andere tint. De smiley knalt misschien iets meer dan de BB58, die een meer gematteerde afwerking heeft. De Smiley vond ik bijna richting emaille-achtig gaan.

Hier wat plaatjes:

20 likes

De 58 gaat meer richting jeans blauw en de 36 is wat feller.

1 like

Grootste nadeel van de Ranger vind ik toch dat de lume in de minutenwijzer te kort is.
Het laatste gedeelte valt nu weg tegen de wijzerplaat.

Dat vond ik echt storend bij mijn ex Rangers. De nieuwe versie met lichte wijzerplaat heeft dat niet.

1 like

Zo’n black bay 54 heeft wel een geweldige band! Vreemd dat die nog niet op de 58 zit toch? Gezien de bronze hem al lang had.

33 likes

NA?

1 like

Yes! Eens even proberen.