Tudor Only deel XIII

Heel mooi. Geniet ervan!

1 like

De Harrods is prachtig, die bijzondere kleur groen in combinatie met de zwarte dial. Die lust ik ook wel :yum:. Gefeliciteerd @junior met deze stoere NA. Eindelijk gelukt en is je zeer gegund

1 like

Staan op de andere kant van de garantiekaart Dave @MisterD

2 likes

Thanks mannen! :pray:

6 likes

Hij had het vermoedelijk over het plaatje erboven: Klik. :wink:

2 likes

Cool, hoor,ik heb alleen de fotoos maar van dit horloge :innocent: geniet ervan :facepunch:

1 like

Lekker duo! Enjoy.

1 like

Gefeliciteerd!
Dit kan zonder meer perfect naast elkaar. Genieten :+1: :+1:

1 like

Zeker weten Remco! Geniet ervan :tada::heavy_check_mark::+1:

1 like

Ja, ja, ja…
Hoe lang duurt nu?

1 like

30 likes

Dank jullie wel! :pray:

Ik heb 'm slechts één keer eerder in handen gehad en dat is al een jaar of 8 terug. Sindsdien heeft deze Black Bay Harrods mij nooit meer losgelaten. Onlangs begon het echt te kriebelen, vandaag de knoop doorgehakt enne geen spijt van! Toffe uitvoering. :star_struck:

Enige wat jammer is, is de band/sluiting. Ik zit altijd te klooien met Tudor banden, krijg ze net nooit lekker op lengte. Bij de Pelagos moesten er twee half links aan te pas komen, ondanks de geweldige sluiting. Die zit nu trouwens wel echt perfect.

Ik moet voor deze band maar eens op onderzoek. Als er een passende T-Fit sluiting (OEM!) voor te vinden is, is dat wellicht een oplossing. Ik ben niet van de aftermarket banden of sluitingen, half linkje van US kan nog net. :wink:

5 likes

Idem voor mij

Maar goed maakt verder niet uit,veel;plezier ermee Remco :facepunch: :facepunch:

1 like

Nice hoor. Toffe aanwinst die harrods.

1 like

Gefeliciteerd met deze topper en heel veel draagplezier

1 like

Thanks!

Dank je wel. Het is ook een beetje jouw schuld trouwens, jij kaapte die van @hondersotto voor mijn neus weg en bleef maar foto’s plaatsen. Ik was bijna klaar met sparen. :wink:

2 likes

Heel gaaf! Gefeliciteerd met je NA!

1 like

18 likes

Dat is een sjieke verschijning!

Gaaf🤩