Tudor Only deel XIII

:blush:

22 likes

Uit welk jaar is jouwes?

Ik las op Reddit of WuS (weet ik niet meer zeker waar…) dat ze al ver over de 20.000 zitten. Ach ja. In den beginne dacht iedereen “Leuk, een limited. We gaan er snel een halen!” inmiddels is het wel een special, maar ook niet meer dan dat. :wink:

3 likes

Volgens de garantiekaart 2022

1 like

Dan is ver over de 20 misschien een tikkie overdreven. Mijnes is 2018, dus vier jaar eerder. Zou betekenen dat de productie tegen de 2000 p/jaar ligt. Dan zouden ze nu nog onder de 20.000 moeten zitten. Vind het altijd wel leuk om dat soort dingen uit te zoeken … #watchnerd :sunglasses:

2 likes

Wat foto’s gemaakt… Om een bepaald lid op het HF over te halen op te schieten met de verkoop van zijn horloge, zodat hij deze kan overnemen… Haha.

Let niet op de vingerafdrukken. Pols is op zn dunst 18CM en op zn dikst 18,5CM. De grootte valt dus mee.

26 likes

Kicken! Lekker duo hoor, the beauty and the beast

2 likes

Ik denk rond de 15000,maar ja boeiuh,zijn maar cijfertjes :innocent: gaat toch om het horloge :facepunch: :facepunch:

1 like

Jaja … :wink:

:arrow_down:

EminentUnluckyAfricanpiedkingfisher-size_restricted

4 likes

Ik ook hoor maar niet omdat het de waarde zal beinvloeden,en omdat ik verschillende jaren heb gezien,denk ik ongeveer 15K en misschien zit ik wel helemaal naast :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heel gaaf horloge! Gefeliciteerd ermee @junior :raised_hands:

Ik vind de groene bezel in combinatie met de faux patina erg mooi.

1 like

Vind ik ook. Vond de rooie trouwens ook heel mooi in balans met de wijzerplaat.
Doet Tudor goed!

2 likes

Excuus aan alle reeds gegeven ‘likes’. Met bewerken ging het even mis en ik kreeg het niet meer goed. Daardoor een nieuwe poging van dit bericht.

Ik denk dat je gelijk hebt, zal wel ergens rond de 15k zijn. Voor de waarde maakt het overigens geen zak uit denk ik. De hype is al lang voorbij.

Plaatje voor de sfeer … #646 :wink:

PS “In numerologie wordt 646 vaak gezien als een ‘engelennummer’ dat staat voor balans, stabiliteit, familie en het creëren van een harmonieus thuis. Het getal is opgebouwd uit de invloeden van 6 en 4, wat wijst op zorgzaamheid en een solide basis.”

Aldus het Ai-gedoe van Google.
Balans, stabiliteit, harmonie, zorgzaam, solide … deze Harrods past prima bij mij. :beers:

26 likes

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten @Chlorophyl :baby_bottle: en @junior :clinking_glasses: !

2 likes

Vandaag deze weer eens aangeslingerd, ik schaam me een beetje dat ze zo lang in de kast heeft gelegen.

27 likes

Met (alweer) een nieuwe NA :flushed: uit het blauw :grin:
Benieuwd hoe deze gaat zijn naast de blauwe BB58 concurrentie. Ik elk geval een lekker trio denk ik met de Ranger Dune !

37 likes

Mooi,lekker bezig :stuck_out_tongue_winking_eye: enjoy :facepunch:

1 like

Mijn beste,

Ziet er magnifiek uit!!
Wat een beauty.:ok_hand:

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd Martijn. Mooi Tudor trio heb je nu :muscle:t3:

Ik ken het gevoel. :wink:
Van harte met deze aanwinst en veel draag plezier.

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

1 like