Tudor Only deel XIII

25 likes

28 likes

Leuke uitgave van de Belgische juwelier :ok_hand:t2:

1 like

Na maanden eindelijk de juiste end links binnen en de goede maat push pins in huis.
Meteen een vervangende bracelet gemonteerd.
De originele folded (met enige, draagbare,rek) in de kast om het complete horloge origineel te houden maar met de nieuwe meteen een heel ander gezicht :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Kreeg je nu korting voor het dragen van een reclame object :grin::face_with_peeking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat vinden jullie van dit horloge? https://www.chrono24.nl/tudor/rolex-oysterdate-manual-watch-reference-79921--id42051991.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

Zien jullie hier iets geks aan?

Lijkt me erg netjes, vurguld maar weinig slijtageplekken te zien. /1 is verguld in de ref aanduiding (dus origineel zo geleverd en niet zelf verguld). Deze zijn een stuk zeldzamer dan staal of S&G. Dial heeft typische bubbels op de dial die veelvuldig voorkomen op tudor duale uit die tijd.

Mocht je een groter model mooier vinden dan weet ik ook nog een vergulde 38mm date+day jumbo te staan ref 7019/1.
Bijna zelf gekocht vanwege uniek maar het verstand zegt dat 3 D+D ietwat veel is in de verzameling.

4 likes

@dennisyzf Bedankt voor je bericht!

Het is ook een beetje afhankelijk van de prijs. Een Jumbo vind ik wel erg mooi, maar bij dit horloge vond ik de prijs-kwaliteitverhouding wel netjes.

Je mag mij altijd een pb sturen.

Kunnen we hier uit concluderen dan je een NA hebt :wink:

5 likes

Haha klopt @Perpetual, na o.a. het bericht van @dennisyzf , heb ik een bod gedaan en de verkoper heeft deze geaccepteerd! Ben heel benieuwd, zodra ik het horloge heb ontvangen zal ik hier wat foto’s delen😃

9 likes

Gefeliciteerd met je NA, we zien de foto’s verschijnen

1 like

Wat is het hier rustig jongens🤔
Dan vier ik maar dat de D+D weer goed staat na een tijdje rondjes draaien met de wijzers (geen Quickstep dus altijd even werk😁

32 likes

Nieuwe week goed beginnen: gym time💪🏻

19 likes

Snowflake time!

32 likes

Begrijp de liefde. Is ook een prachtige - zoals Tudor vermeld - ‘champagnekleurige’ wijzerplaat.

21 likes

Na nog enige tuinwerken nu aan de (late) apero

23 likes

Graag meer vintage delen in dit topic, dan heb ik wat wachttijd-therapie tot ik die van mij krijg :joy:

3 likes

Wanneer komt hij binnen?

1 like

Ik hoop dat het horloge eind deze week binnenkomt. Het komt uit het UK, dus het kan nooit heel lang duren.

2 likes

Effies snel uit het archief voor een quick fix

24 likes