Tudor Only deel XIII

Incoming….:grinning:

Gelijk klaar voor de zomer :sunny:

44 likes

Trump heeft hem ook zag ik op tv :sweat_smile:
Heel gaaf gefeliciteerd

2 likes

Dat was wel de roze dacht ik. Een heule speciale voor hem :joy:

2 likes

Gaaf! Gefeliciteerd!

1 like

Was idd een roze

26 likes

@Pagode @Joshido hier net retour van een beste rit…maar die was het meer dan waard!

@DoubleRed jij congrats met de geweldige incoming! :+1:

46 likes

Lekker man, goede keus om de Ranger in te ruilen vind ik dan hè
Heerlijke frisse verschijning zo, wat is de eerste indruk?

1 like

Kan ook prima met Kerst…….

3 likes

Mooi David, gefeliciteerd!

1 like

Nice ! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Prachtige aanwinst David :ok_hand:t2:

1 like

22 likes

Vanmorgen even op bezoek geweest bij Mark en Jasper (@Tempusuurwerktechniek) en dat was naast nogal indrukwekkend ook ontzettend gezellig! Bakkie gedaan, bijgekletst en ondertussen is de Harrods even nagekeken. Die was tip top in orde. Ik kan er zorgeloos mee over straat, de afwas mee doen en (als ik het zou kunnen :see_no_evil:) ook een diepzeeduikje nemen. Hij liep de afgelopen tien dagen heel strak, 3 seconden in de min. Ik heb liever een beetje plus en dat heeft Mark ook even voor me gefixed.

En nu? Dragen dat ding!
Oh wacht, dat deed ik al … :wink:

Fijn weekend verder.
:beers:

@daffie & @DoubleRed, van harte met jullie fraaie aanwinsten. WOW! :star_struck:
Veel draagplezier mannen.

35 likes

Schitterend horloge :heart_eyes: maar wel ff een beetje bijkleuren in het :sun_with_face: :sun_with_face: jij

1 like

Fijne avond Tudoristen

23 likes

Wow…8 jaar in rust en nog steeds gewoon dik in orde na die lange hiatus. :ok_hand: Mooi man. En ja ook fijn idd ietsje in de plus. Genieten maar! :muscle:

3 likes

Mooi toch Remco,geen extra kosten erbij,top :facepunch:

2 likes

Lekker weer dus weer op rubber

21 likes

Dank allen. :+1: Eerste indrukken…

De Opaline kleur op dit model vind ik bijzonder mooi en geslaagd. In natuurlijk (buiten)licht doet ie het ihb erg goed! :ok_hand: Icm de coke bezel is deze variant speels en sportief, maar tegelijkertijd chique. Perfect formaat ook 41mm…past mij beter dan de 39mm Ranger. (ook al was dat formaat uiteindelijk ook prima)

8 likes