Tudor Only deel XIII

:smile: idd…en met een…

sneeuwschuiver op de voorkant.

2 likes

Ahh nice

1 like

Lekkerrr die lume :stuck_out_tongue_winking_eye:

22 likes

ja je kan er dan krant bij lezen. Nog nooit zoiets meegemaakt.

3 likes

Dat moet die prachtige blauwe in het blauwe zijn :smiley:

1 like

Issum. :grinning:

1 like

Eentje uit het archief. :grin: (iemand interesse in 2x dit bandje? Zie m’n post in categorie Horlogemarkt-banden)

16 likes

Gast :rofl:

1 like

Zwitsers om de pols terwijl ik weer de planning aan het maken ben voor het jaarlijkse 50- en 300 meter Feldschiessen en de Bundesübung (verplichte militaire oefening) bij mijn vereniging STS Walenstadt op 29 en 30 mei a.s. Uiteraard ook nog even naar Luzern en Bern voor wat R&R samen met mijn zoon.

Afgelopen jaar.

@Maurits vrijdag de 29e mei even dat biertje doen in Bern? :beers::switzerland:

12 likes

Ik wacht wel ff tot de prijs zakt,vind alleen de grijze leuk :stuck_out_tongue_winking_eye:

:boom::boom:

17 likes

Super :boom:

1 like

Dank je,echt gaaf,veel te lang gewacht :blush:,hij is wel groot maar niet te groot :innocent: voor mijn pols.

1 like

Heb m ook gehad en mis deze nog wel eens :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Ja heb heel wat mooie plaatjes met allerlei banden erop van jou gezien :facepunch:

1 like

Wat archief plaatjes :wink:

20 likes

Die Swick vind ik wel een gave band :ok_hand: en de lume is geweldig hoor van de FXD.

2 likes

Draagt ook lekker :+1:t2:

1 like

Terug van service, wel weer even wennen die 34mm na een maandje Pelagos FXD.

20 likes

Hallo kenners :grinning:

Ik heb een Tudor Black Bay Harrods 41 mm met een 22 mm bandbreedte.

Ik zou hier eigenlijk graag een T-fit clasp op willen hebben vanwege de micro-adjust, maar voor deze uitvoering bestaat er volgens mij geen originele T-fit clasp van Tudor.

Heeft iemand hier een aftermarket oplossing gevonden die hierop lijkt of goed past?

1 like