^ Knappe foto weer
Dank U
Vandaag was het zover! I got the call! Weliswaar niet voor een nieuwe NA, maar voor mijn OEM rubber band! Gelijk de auto en en op naar S&C. Ik heb meerdere banden gehad voor mijn 54 maar dit zit als gegoten. spijt dat ik een aantal aftermarket bandjes gekocht heb. Had beter gelijk deze moeten kopen.
Plaatje voor de sfeer
Vind dit wel de mooiste FXD,alleen voor mij helaas te groot!
Hij is ook wel groot met z’n 42mm maar op de foto valt het dus weer heel erg mee. Ik heb een 17,5 pols. Ik denk ook omdat ie zwart is.
Denk dat ik toch ga kijken om er 1 aan te schaffen,wil alleen niet de hoofdprijs betalen ,want weet niet of het echt iets voor me is. Wordt vervolgd
Draagt die band wel comfortabel?
Heerlijk! Ik heb er ook een MN bandje bij maar prefereer toch de originele band.
De kleurstelling van de MN band past wel perfect bij de Pelagos! Hardware is ook titanium.
Ben al wat aan het zoeken ,vind hem toch wel gaaf
Nieuw bandje maar nog niet helemaal tevreden, de kleur is toch iets anders als op de foto😅 hebben jullie nog tips?
Meer donkerbruin die kant op.
Ja mee eens, toen ik de band bestelde had ik er ook meer dit idee bij
Alleen heb ik de band niet bij bulang besteld maar ergens anders door het prijs verschil. Maar misschien had ik in een keer goed kunnen bestellen
Zoiets ook erg mooi
Heb zelf op diverse horloges de suede slate grey van Molequin gehad. Heel fijn bandje!
Heel tof op deze strap
Heel gaaf! Hier wordt ik wel enthousiast van. Bedankt voor de tip!
En ook in kort model te bestellen voor de smallere pols! Extra tip; Wristbuddys heeft tegenwoordig ook verschillende bandjes op leer.