Voor mijn vriendin te groot, voor mij te klein ![]()
Maar het is écht een tof horloge zeg
Dat heeft Tudor mi. heel goed gedaan. Kast is prachtig slank en de 5 links is heerlijk soepel.
Perfect voor de iets smallere pols ![]()
Fijne vrijdag allen!!
Voor mijn vriendin te groot, voor mij te klein ![]()
Maar het is écht een tof horloge zeg
Dat heeft Tudor mi. heel goed gedaan. Kast is prachtig slank en de 5 links is heerlijk soepel.
Perfect voor de iets smallere pols ![]()
Fijne vrijdag allen!!
Een prachtige aanwinst
veel draagplezier gewenst.
Dank allen! ![]()
De mooiste uit de serie! Helaas voor mij net wat te klein, terwijl dat z’n charme is. ![]()
Hoewel ik het weekend in ga met mijn meest recente aanwinst, niet zijnde een Tudor …
… hieronder toch ook maar even een plaatje van mijn Harrods. Vandaag weer gedragen enne, durf het bijna niet te zeggen maar dit is voorlopig wel een blijvertje hoor.
Wat een lekkere Tudor is dit. ![]()
Fijn weekend!
![]()
PS Staat 'm goed @Dannyboy, die rubberen band!
Voor wat dat waard mag zijn
![]()
Ik heb hem al een maand hoor … ![]()
Dan is het tijd voor wat anders ja ![]()
Toffe foto!
Hier vanmorgen ook onverwacht de handschoenen weer opgezocht! Het was een beetje fris, van mij mag de lente wel beginnen … ![]()
![]()
Haha. Ik flipper het afgelopen half jaar gemiddeld anderhalf horloge per maand. Continu onrust en voorpret bij wat nieuws! Maar nu lijkt dat even over, het is tijd om even te genieten van dit fraaie duo. Ik ben ontzettend blij met de Harrods én met de Omega. Dus lekker afwisselen. Er komt vast wel weer een moment dat gaat kriebelen. Dan komt er gewoon weer wat nieuws. Hoe lang het gaat duren? Geen idee. Dat durf ik inmiddels niet meer te voorspellen. ![]()
Heb ik ook last van hoor,en denk velen met mij
maar jou gemiddelde haal ik gelukkig niet.
Mooi, heel mooi!!!
Mocht iemand hier nog van een bb36 blauw smiley dial af willen…
.