Gefeliciteerd en welkom terug ![]()
Gefeliciteerd met je NA geniet er van en veel draagplezier en we zien de mooie foto’s wel weer tegemoet
Lekkere set ![]()
Prachtig horloge, ik heb hem nu ook voor de 3e keer gekocht.
Twijfel nog of ik een Ranger ga kopen voor de band.
3x is scheepsrecht
?
Ben wel benieuwd wat maakte dat je hem weg deed maar toch weer terug kocht?
De laatste keer was er een kennis van mij die hem heel graag wilde en ik dacht aah als je hem zo graag wilt neem hem dan maar. Ik koop er wel weer eentje als er hier op het forum iets interessants voorbij komt.
Haha ahh zo! Niks persoonlijks naar het horloge toe dus
Hier nu wel een kleine twijfel sinds de komst van de P39, én de nieuwe Hydroconquest (ik vind hem gewoon heel cool). Maar er is een klein stemmetje die zegt dat er een moment komt dat ik hem toch ga missen.
De rechter staat nu op mijn netvlies.
Gelukkig heb ik geen geld … ![]()
Tof trio! ![]()
Prachtig horloge, Zal hem wel eerst een keer in het echt willen zien. Ben benieuwd naar de kwaliteit van de band. Hij heeft natuurlijk wel een beetje de Seamaster 300m vibe.
Lekker hoor!
Gefeliciteerd met de na!
Heeft voor mij ook ff geduurd
.
Ergens rond kerst in Duitsland met mijn neus tegen een etalageraam gedrukt gestaan en vanaf toen liet deze me niet meer los. Zit natuurlijk nog in de “wittebroodsweken” maar kijk wel heel wat vaker dan normaal op mijn pols
.
Heb er net een leren bandje bij besteld;
Ook precies deze, vond het er wel goed uitzien!
(Foto DeLugs)
Mijn beste,
Ik zie je nieuwe aanwinst nu pas!!
Goed hoor!!
Ziet er magnifiek uit.![]()
Geniet er wederom, met volle teugen van.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Hahaha tja een Ranger kopen voor alleen de band is wel een beetje duur.
Ik had toen al een Ranger en droeg deze het liefste op een MN dat vond ik mooier staan.
Als het je alleen om de band gaat kan je die ook bij Uncle Seiko bestellen en heb je geen rivvits maar wil je ook de Tfit kan je ook een Ranger band los bestellen bij de AD.
Ook wel kostbaar hoor meen iets van 700 ekkies.
Haha tja deze is nog niet binnen hoor, ik hoop morgen.
De foto was nog van een paar jaar geleden toen had ik ook al een blauwe en daar toen de Ranger band opgezet.
Dat is nu ruim €800,-.