Tudor Only deel XIII

welk is voor jou een gangbaar model??

Ik zag even geleden dat ze in Den Bosch bij Geit en Limoen van Tudor de nieuwe blackbay (die variant met jubilee) in de etalage met ik meen 30% neer hadden gelegd. Zal wel iets met steentjes op de indexen zijn geweest.

Daaruit zou ik kunnen aannemen dat als ze dat al in de etalage zo neerleggen, dat er ook wel te praten valt over een korting op andere/gangbare modellen.
En er is vgm geen model meer van Tudor dat echt lastig te krijgen of extreem gewild meer is.

1 like

18 likes

17 likes

Dat moet kunnen
Tenminste waar ik ga wel

2 likes

Zelfs het blauwe is weg met dit weer :grimacing:

30 likes

BB54 voor de verandering eens op een tropic. Misstaat hem niet vind ik.

30 likes

20 likes

23 likes

Zeker niet, lekker!

23 likes

19 likes

24 likes

Ik heb deze ook al in pelagos only gepost maar daar komt bijna nooit iemand. Dus probeer ik het hier nog een keer.
In het verleden heb ik tot grote tevredenheid een Pelagos 42mm 25600TN gehad. Prachtig horloge!
Nou heb ik niks met datums op een horloge. Ik vind het een verschrikking van de symmetrie van een wijzerplaat en heb een hekel gekregen aan het goed zetten van de datum. Langzaam maar zeker zijn mijn horloges datumloos geworden.
Nou heb ik mijn oog laten vallen op de Pelagos 39. Kan ik deze wat beleving betreft vergelijken met de 42mm. Of is het een totaal ander horloge? Wat vinden jullie?

1 like

Het verschil zit hem vooral in de grootte. Hij draagt merkbaar kleiner, wat ik wel prettig vind. Qua looks geef ik ook de voorkeur aan de 39mm-versie.

Wat een mooie lumme

16 likes

Zit nou op een prince bracelet
Jubilee band is onderweg

1 like

Goedemorgen!

23 likes

26 likes

Een kiekje boven de kantoor vloerbedekking

22 likes

21 likes