Klopt het dat je geen hernieuwde garantie hebt na de service? Online lees ik te lezen van wel, was bij mijn Tissot zelfs zo (1 jaar extra). Maar S&C beweerde van niet. Heb ook geen garantie pas of iets gekregen.
Hoe dan ook weer terug en loopt weer keurig netjes lijkt het
Heb even gebeld, maar er zit inderdaad toch 1 jaar garantie op de service werkzaamheden. In mijn geval dus precies op tijd gezien de officiële garantie deze maand verlopen is .
Helaas is het geen Tudor pouch geworden, maar wel een S&C
Je kan er weer even tegen aan, als het goed is heb je wel een bon waarop staat dat service is uitgevoerd inc datum. Zou voor eventuele koper ook voldoende moeten zijn
Maar die garantie ,is wel errug lastig hoor,want de persoon die het ging behandelen,vroeg als eerste of ik het horloge niet had laten vallen ,terwijl het in nieuwstaat was,pffff wat een ellende man,als je daar geholpen wordt,mensen zonder kennis van zaken
Ben er verder voor alle duidelijkheid verder nooit binnen geweest, maar bij het afgeven (ruim 2 maanden geleden) beweerde de medewerkster ook dat het ruim buiten COSC norm lopen, en kroontje dat de wijzers niet altijd goed pakte bij het instellen van de tijd, gewone slijtage betrof omdat het horloge bijna 5 jaar was. Ofwel onderhoud op eigen kosten…
Gelukkig heeft Tudor andere geoordeeld. Maar dus ook bij het ophalen vanmiddag dat de beste man aangeeft dat er geen garantie op de serverice zit, terwijl dit dus wél zo is.
Ik heb het gevoel gekregen dat ze helemaal niet op dit soort dingen zitten te wachten zolang het een geld in het laatje opbrengt (maybe I am wrong).
Ik vroeg ook nog subtiel wat informatie over een Seamaster, maar daar werd ook niet echt op ingegaan. Laat staan het horloge even laten zien.
Jammer!