Tudor Only deel XIII

29 likes

NA!

39 likes

Lekkerrrrr :facepunch:

1 like

Thanks!:+1:t4:

1 like

21 likes

Mijn nieuwe aanwinst sinds vandaag​:raised_hands::heart:

28 likes

:black_heart::black_heart: mooier wordt het voor mij niet :heart_eyes:

37 likes

Topper! :heavy_check_mark:

1 like

24 likes

22 likes

Heel gaaf! Gefeliciteerd met je NA

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze fraaie Tudor.
Ik wens je er een enerverende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

In zijn natuurlijke omgeving, op Terschelling.

26 likes

28 likes

Morning!

Gisteren toch maar een zealande besteld. Had het al langer op het oog maar toch weer een flinke duit. Nu met de summer sale 25% heb ik toch de trekker overgehaald. Ik ben benieuwd!

19 likes

Vraagje na alle vakantie foto’s. Ik zie de Tudors het merendeel op staal of rubber tijdens de vakantie.

Ik ga binnenkort op strand vakantie en twijfel tussen staal of nato strap. Mijn voorkeur gaat uit naar de nato, maar twijfel… heb er geen zin in dat door strand, zon, zout enz de strap verkleurd.

Iemand hier ervaring mee hoe netjes de nato strap blijft? (Je zou denken daarvoor is het toch gemaakt)

13 likes

Je kan ook je tool en band meenemen, kan je halverwege wisselen. Hou wel rekening met staal, dat je na dat je in de zee bent geweest je hem goed moet afspoelen met schoon water en dat zand krassen kan maken op je stalen band.

Ik heb dit jaar mijn 54 meegenomen op staal, echt heerlijk

4 likes

Ik had iok de 54 mee op vakantie. Mee gezwommen in zee en zwemdad. De bezel liep wel wat stroever maar na een goed schoonmaak beurtje liep het weer als een zwitser.

15 likes

Fijn reisgezelschap!:sun_with_face::sunglasses:
@Costa Brava

20 likes

Ja dat had ik ook na een duik in de zee, later in het zwembad onderwater doorgedraaid en hij loopt weer als een tiet.

Wel best gek voor een duikhorloge😅

2 likes