Tudor Only deel XIII

Van harte, blijft een topper deze :ok_hand:
Fijne band, solide uurwerk en mooi afgewerkt. Kan niet mis!

1 like

Daar heb ik inderdaad afscheid van genomen. Rood bleek toch niet mijn kleur. Het was ook eigenlijk een tussendoortje op weg naar de Harrods, maar goed die komt er voorlopig niet want ik ben weer helemaal hoteldebotel met deze Pelagos! :wink:

5 likes

Leuke klok. Lekker op nato ook :clown_face: :ok_hand:

1 like

:joy:

Gefeliciteerd @junior Remco!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier toegewenst :+1:

1 like

Dank jullie wel mannen! :pray:

Ik ben er (weer) blij mee. Dit blijft toch wel, voor mij, dé Pelagos der Pelagossen. The OG! Voor velen net iets te groot, ik vind 'm helemaal oké. Lekker hoor. Nummer vijf, dat wel… :joy:

5 likes

Zo dan, dat is een grote met 42mm, gefeliciteerd ermee :+1:.

2 likes

Gefeliciteerd met je NA Remco. Op naar de BB Harrods

1 like

Thanks heren! :pray:

Ik wil 'm er eigelijk wel bij hebben, niet in plaats van. Dat heb ik zojuist besloten. :sunglasses:
Dus ik moet weer even gaan sparen want het horlogepotje ziet er nu weer zo uit, leeg …

14 likes

Boefje… 3 van die dikke klokken :slightly_smiling_face:

1 like

Die Harrods is op zwarte strap ook gaaf zie ik

2 likes

Ach het eerste begin is er al weer :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

… nog even en ik mag mijzelf ook verzamelaar noemen! :joy:

Maar als de Harrods er is, gaat de Doxa eruit hoor. Want twee is genoeg voor mij, zoals je weet. Maar dat gaat dus nog even duren hè. Dus je hoeft niet alvast ook geld opzij te leggen voor de tofste Doxa die er is (vind ik). :sunglasses:

2 likes

Ik zou gewoon de Doxa erbij houden
Dat is toch heel wat anders

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Simply lovely

17 likes

Max, ben jij dat? :grin:

Maar prachtig inderdaad!

2 likes

Tja ik heb precies hetzelfde, toch even drie stuks geprobeerd maar dat was het ook niet voor mij.
De CWC is toch verkocht.

1 like

Prettig weekend😀

22 likes