Tudor Only deel XIII

Thuiswerken vandaag

19 likes

24 likes

Als het goed is komt deze in de loop van volgende week aan :innocent::

11 likes

Wereld van verschil met deze link, zeker in de zomer. Maar voor mijn pols zou het verschil open en dicht wel iets minder mogen. 3 ipv 5mm oid. Altijd wat te zeuren :slight_smile:

Edit: is een half link geen steelreef… ik ga koffie pakken…

1 like

Opa hier uit ergens halverwege de vorige eeuw :grin:

35 likes

23 likes

Fijne zaterdag Tudorista :grin:

22 likes

34 likes

Ha leuke vergelijk old vs new, mooi op jubilee :ok_hand:t3:

1 like

Plaatje :star_struck:

1 like

Heeft iemand nog een halve link liggen voor de Pelagos 42mm die niet gebruikt wordt?

16 likes

Hallo iedereen, ik ben nieuw hier want dit is mijn eerste tudor. Ik heb deze nu 4 dagen en hij is zo geweldig.

50 likes

Welkom @Witte16 , geweldig horloge!
Groetjes van je kleine broertje

27 likes

Gefeliciteerd met deze klassieker :ok_hand:t2:

1 like

Laten we hopen. In het begin paste deze vrijwel perfect. Nu merk ik toch dat deze te los, of te vast zit. Te weinig micro-adjustments in de clasp en daardoor (veel) minder aan de pols. Jammer. Want blijft een prachtig horloge :blue_heart:.

Deze heb ik ook bekeken / overwogen maar denk dat in mijn situatie de half link voldoet.

3 likes

Welkom!

Proficiat!

1 like

Dat klopt,enjoy :facepunch: :facepunch:

Welkom Witte, welk merk werk je voor ? :grin:

1 like

Ik heb ze beide gemonteerd. Die halve-link moet je natuurlijk alleen doen als je in de knel zit met je 3 gaatjes micro-adjust. Nu met de halve-link zit die perfect in het middelste gaatje en kan je dus nog alle kanten op. En die Steel-reef is gewoon ideaal in de zomer, als je pols toch iets uitzet. :ok_hand:

1 like

Dat is dus het ideale scenario. En dat lukt me met de hele schakels gewoonweg niet.

Tegelijk?

1 like