Prachtige foto ![]()
![]()
Thnx!
Eén dag Daffie, één dag! Ga je schamen! ![]()
Is dit een nieuw record? ![]()
Blijft een topper
Nah. Is vast nog wel eens gekker gegaan. ![]()
Ik heb een platte pols en dan staat en voelt het toch wat minder. Heb hem uiteraard wel eens gepast en geprobeerd, daarom frustreert het ook een beetje ![]()
Ah ja op een wat meer platte pols kan ik mij dat zeker wel voorstellen. Al blijf ik het al met al zeer meevallen met ‘die dikte’. Bij de GMT vond ik dat wel weer behoorlijk in het oog springen, ook al was die 41mm breed.
Hoor ook bij de club sinds vanmiddag. Wat een pracht horloge is dit zeg. Moet alleen nog even 1 extra schakeltje zien te scoren ergens, want die 21cm dikke polsen van me zijn nèt te dik voor comfortabel dragen in de zomer als alles nu al vrij strak zit.
Gefeliciteerd met je NA!
Beetje druk de laatste weken en daardoor ook weinig op HF te vinden, maar wel nog steeds met de Pelagos om de pols. Grote blij … ![]()
Lekker!
Ik zou bijna ‘dibs callen’ maar mijn horlogepotje is nog niet genoeg gevuld. ![]()
Top! Ik heb bij de Pelagos twee halfjes (ook gekocht bij US) gemoteerd, zit me nu als gegoten en ook voldoende ruimte om ‘straks’ bij warmer weer wat te microverstellen! Het zat nét niet fijn met de hele schakels. Jammer dat Tudor ze zelf niet verkoopt, maar gelukkig zijn de US-schakels helemaal als OEM vervaardigd. Een leek ziet 't niet. ![]()
Ach ik sta ook open voor een ruil ![]()
Ach ja, waarom niet!
Jij was toch ook fan van de Doxa 300T? Gesloten beurs natuurlijk … ![]()
De Doxa gaat voorlopig niet weg hoor, veel te leuk klokkie.
Haha nee been there done that…en de Doxa beviel voor geen meter. ![]()
Inderdaad, laat de zomer nu maar komen met de “perfect fit” ![]()
![]()