Tudor Only deel XIII

27 likes

Mijn beste,

Rondje langs de Hollandse IJssel.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

24 likes

Klopt, Tudor noemt dit ook “opaline” en niet “white” of “silver”. Heb de Daytona (reversed panda) naast de Tudor BBC gehad en ik vind de tudor echt zoooooooo veel rustiger. Hij zou perfect zijn als ze de indexen en wijzers zwart hadden gemaakt zodat ze wat beter contrasteren met de “opaline” wijzerplaat. Nu is het soms moeilijk te zien hoe laat het is. Tikkeltje inherent aan witte wijzerplaten in z’n algemeenheid, maar dat terzijde. Ze zien er gewoon (op z’n goed Duits) Geil uit.

4 likes

Goedemorgen! :blue_heart:

23 likes

Blijft een gaaf horloge,vind hem alleen voor mezelf te groot :grinning:

1 like

Tja had jammergenoeg hetzelfde :pensive:

1 like

Je heb hem toch best lang gehad volgens mij :blush:

1 like

Half jaartje wel.

Nog geen week om de pols, maar ik vind hem zó mooi. Dat ‘ie groot oogt, daar heb ik geen moeite mee, het is een kloeke duiker. Prima icm. met een trui of bij een tshirt van de zomer. Ik vind hem verrassend draagbaar, het gewicht zal daarbij meehelpen.

4 likes

Begin er steeds meer aan te wennen

20 likes

Na een kleine honeymoonfase met de NA terug aan de Tudor :blue_heart:

34 likes

Helemaal happy met de NA :ok_hand:

Is er toevallig iemand die de Vanguard en/of Zealande rubberen band heeft voor z’n 54? Ben benieuwd naar ervaringen. Lijkt me wel leuk om er een (fitted) rubbertje bij te hebben, en ben niet zo’n fan van de endlinks op het origineel (los van de prijs).

27 likes

Gefeliciteerd, mooi toch de 54 :+1:t2::+1:t2:

1 like

Uit de oude doos: Ik kwam nog enkele foto’s van de BB58 op nato tegen. Beviel verrassend goed!

14 likes

Ja, vind je?

Mij niet bellen :rofl::rofl:
De koning op staal de BB58 hoor :+1:t2::blue_heart:

3 likes

Ja meneer :disguised_face:

De BB58 ‘hoort’ op staal. Maar hij droeg gewoon zo goed op nato! Dat was echt wel verrassend.

1 like

En dat het er niet uit ziet maakt niet uit toch :innocent:

Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Ziet er prima uit!
Ik draag mijn BB58 ook geregeld op nato. :yum:

22 likes

29 likes