Tudor Only deel XIII

Fijne avond! :beers:

31 likes

Fijne feestdagen allemaal! Bijna drie jaar oud, maar nog steeds heerlijk om te dragen…

27 likes

Bankhangen met de jumbo

21 likes

Mag hier ook weer posten. Op foto’s vond ik m altijd wat matig, maar in t echt is ie zo mooi

58 likes

Mooi, gefeliciteerd!

1 like

Echt tof! :ok_hand:

Rise and shine tudoristen! Maak d’r een mooie dag van :cold_face:

24 likes

Cool! Gefeliciteerd met je NA

1 like

Hij blijft vet!

1 like

Zeker! De crème kleurige indexen heeft wel wat, de LHD heeft dat ook toch? Dat maakt deze precies mooi :slight_smile:
Leuk bandje ook wat er aan zit!

2 likes

Meer ‘tool’ gaat het niet worden.
Retetool :sweat_smile:, gefeliciteerd!

2 likes

29 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze wereldse Tudor. :globe_with_meridians:
Ziet er magnifiek uit!!

Hier zal je lang plezier van hebben.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dank! Ik weet niet of dit dezelfde kleur is als de LHD. Heeft iig geen vintage patina vibe

27 likes

Fijn om te zien dat deze zo lekker blijft bevallen :+1::muscle:t2: (en toch had je de blauwe nooit weg moeten doen :stuck_out_tongue_winking_eye:)

2 likes

Heeft er nou nog niemand de 36mm Ranger?

4 likes

Geen moment spijt van gehad,is niet te vergelijken met de 94010 en het verhaal er aan met die service pfffffffff.

En ook de 94010 blijft niet hoor,die komt ook nog wel eens in het blauwe,ik heb nog nooit het woord blijvertje in mijn mond genomen,1 uitzondering mijn Seiko die ik 34 jaar geleden kado heb gehad,dat is een blijver :facepunch: :facepunch: @dennisyzf

2 likes

Alleen gepast, bij S&C. Ik werd er (nog) niet blijer van als van de 39mm die ik heb. De cijfers zijn ook kleiner, maar vooral dunner.

1 like

Hier ook gepast, maar het deed me te weinig om er hebberig van te worden. Erg flets horloge met de zwarte plaat. De dune heb ik nog niet gezien helaas.

3 likes