Tudor Only deel XIII

dat is ook weer zo eerste staat er inmiddels ook al op hoor doet me niet heel veel moet ik zeggen.
misschien is dat gevoel wel niet nodig en krijgt hij juist meer karakter haha

24 likes

28 likes

Zijn er hier al ervaringen met aansluitende rubbere banden op de BB41 Metas kasten? Zoals die van bijv. De monochrome?

Ben daar wel nieuwsgierig na!

1 like

Helemaal eens en idem voor mij :muscle: ideale (wereld)reisgenoot

1 like

Mooie, deze (met de witte plaat) staat ook op mijn lijstje. Wat voor maat is je pols? Valt deze groter dan de zwarte dat je weet?

1 like

Ik heb zowel oyster als rubber op de monochrome en draag enkel de rubberen band met vouwsluiting. Erg comfortabel. Fijnafstelling in de sluiting is ook fijn. Aanrader wat mij betreft.

1 like

17.5cm. sluit zeer goed aan op rubber

1 like

Dank voor je reactie! Ik zie dat je het originele rubber hebt. Zelf zoek ik een aftermarket rubber, zoals bijv. die van Zealande. Ik vind namelijk de stalen endlink gecombineerd met rubber nooit zo fraai bij horloges.

Voorbeeld van Zealande

14 likes

De nieuwe moonphase gister gepast hier in india. Mooie maten, maar vond t toch jammer van die zilveren circkel dus laten liggen. Wel even leuk gebabbeld over het verschil in trends hier in azie en europa, grappig hoeveel verschil er in de populariteit van bepaalde modellen zit

16 likes

Fijne dag en prettig uiteinde allemaal😀

21 likes

Goedemorgen! Fijne jaarwisseling tudormigo’s.

18 likes

Champagne (dial)! Beste wensen tudormigo’s.

27 likes

Datum had in zelfde kleur als de plaat moeten zijn.

Gezellige en veilige Jaarwisseling allemaal :+1:

27 likes

Het is geen 41 mm, maar wel een metas.

Bevalt mij erg goed.

Ze hebben zelfs aan kleine details gedacht. Zoals laatste keeper die een uitsteeksel heeft die aansluit op het laatste stukje van band.
(Zie foto) moeilijk uitleggen, maar komt er op neer dat je nooit een los flapje uiteinde hebt bij het bandje. Betreft een Zealande strap trouwens

21 likes

Lagoon Blue te verkrijgen in Berlijn

20 likes

23 likes

:boom::boom:

24 likes

Mijn laatste wristshot van het jaar èn de kerstboom. Morgen is ie weer weg.
Fijne jaarwisseling horloge vrienden :fireworks:!

26 likes