Heel mooi! ![]()
![]()
Gekocht?
Heel mooi! ![]()
![]()
Gekocht?
Nee helaas niet, er zal eerst wat uit moeten om wat budget vrij te maken. Maar deze staat wel bovenaan mijn lijstje nu.
Een goed excuus om de verzameling iets uit te dunnen. ![]()
Altijd tekenend als je op de websites van bijvoorbeeld Omega bij de damesmodellen in edelmetaal kijkt. Je denkt dat er veel Speedmaster en Seamaster variaties zijn met hoeveel LEâs ze doen, maar dan kijk je bij de Constellation lijn en val je echt van je stoel van de variaties in diamant zetting en metalen. Of in Nederland waar de Ballon Bleu totaal niet zo populair is als de Santos en Tank maar in AziĂ« de Ballon Bleu enorm veel gekocht wordt
Mooi plaatje!
OEM band is soepeler, maar het zijn ook verschillende stoffen. Om de pols merk ik geen verschil.
ThxâŠik waardeer je input. ![]()
Geen probleem. Anders het blauw in de gaten houden. Ik heb wel eens FXDâs met extra banden voorbij zien komen. Wellicht dat je dan nog een leuke deal kan maken voor alleen zoân band.
Mocht je naar de AD gaan voor de OEM band, dan ben ik wel benieuwd naar de prijs.
Ja doe ik zeker. ![]()
BtwâŠiemand heeft mijn originele bericht gevlagd. Hoe kleinschalig kun je zijn. ![]()
Maar waarom zijn alle informatieve posts van jou dan ook weg? ![]()
@junior ben je iets te enthousiast deze maandagochtend? ![]()
Ik vroeg mij al af waarom mijn post op eens onder de Tudor Prince stond (blijft gaaf btw). Bijzonder ook dat dit gevlagd wordt terwijl wij in het Tudor topic praten over een TudorâŠ
Onbegrijpelijk. Stompzinnig. Clueless.
Of het normaal is weet ik niet maar hier ook meteen sporen op de eerste schakel die aan de sluiting zitâŠ
Kleinzielig ook!
Wat is hier FFS aan de hand?
Idd.
Ps ik begrijp dat mân post niet mag en is dus op zich terecht verwijderd. Heb ik weinig problemen mee. Ook al vind ik het wel ver gaan.
Wat wel achterlijk isâŠalle zeer nuttige info van Marlo over de Erika strap is ook verwijderd. DatâŠis stompzinnig.
Ja die vlaggridders zijn niet te volgen,verschikkelijk,heb het ook een paar keer gehad,jammer waarschijnlijk nog iemand die in dit topic niet zelf actief is.
Wat was het probleem dan? Het ging over de prijs van een OEM band toch? Ik snap er niks meer van maar heb kennelijk wat gemist. ![]()
Dan ben je niet de enige ![]()