De gele zie je niet veel, maar ze zijn sowieso lekker
Waar heb je deze vandaan?
Merci merci, deal was te mooi om te laten liggen dit keer. ![]()
Dat je het even weet, je bent hiermee dus mede verantwoordelijk geweest in de splurge. ![]()
![]()
Ik hoop het voor je !
Is dat een beetje kwaliteit? Ik lees nogal wisselende verhalen of de ‘nepperts’ en iedereen lijkt die Bergeon aan te raden.
Is een origineel Bergeon, kwaliteit is goed
Ah je hebt de Bergeon via Amazon besteld bedoel je, ik ging er van uit dat je een look-a-like besteld had. My bad!
Haha nee, besteld via Amazon
1 brevet gemarkeerd 140, 1 brevet gemarkeerde 120 en een paar Taniz Zwitserland pincetten. Leuk voor erbij maar net ook maar de 30081 AT-140 besteld via manufakturkraftwerk duitsland. ![]()
![]()
Heb je een linkje?
Heb zelf de AT-140 besteld met 2 reserve kopjes, voor 23,95 inclusief verzending.
En het verbaasde mij enorm maar kon gewoon met Ideal betalen ondanks dat het een duitse site is.
iDEAL gaat Wero worden en daarmee kun je al in Duitsland België en Frankrijk betalen.
En in de toekomst nog meer Europese landen, dat gaat directe betalingen veel makkelijker maken.
Goede vraag. Ik vind het een mooi horloge voor het geld. Qua maat en dragen past hij me ook perfect.
Enige nadeel voor mij persoonlijk is dat hij geen datum heeft. Dit was toch een beetje een uitprobeersel qua daily zonder datum, maar merk dat ik wel echt iets met datum wil dragen op de gemiddelde dag. Dus draag hem relatief weinig. Dus er moet toch weer een duiker met datum gaan komen. En dan deze eruit, of houden om lekker zorgeloos te dragen als ik keer de stad in ga oid.
Steeds meer ‘pepsi’ GMTs hier geloof ik. Hij is ook erg mooi!