Tudor Only deel XIV

Misschien bij Pertijs Breda proberen?

1 like

Extra optie is Zealande. Maakt ook prima rubberen straps.

Was even terug scrollen door mijn foto’s maar zie voorbeeld hieronder.
Erg soepel rubber. Geen ervaring met de OEM of Delugs, maar vind de kwaliteit erg hoog

Ook niet goedkoop trouwens…

17 likes

Niets ten nadele van die mensen, maar doen ze ooit wat anders?? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Alle grappen en grollen aside, de nieuwe 5 link met T-Fit zou ik ook wel een keer willen proberen op de gmt, maar ben zelf niet zon fan van 5 link op de GMT. Ik weet ook dat er op marktplaats nu een uncle seiko jubilee staat voor de gmt, wellicht een tip voor de optie die wel beschikbaar is. Vanaf einde deze maand is er rond Heerenveen in iedergeval een 79830RB op aftermarket rubber, mocht een GMT owner willen zien hoe het voelt op rubber. :crazy_face:

1 like

Heb ik gedaan en contact gehad dat ze hem konden bestellen werd gevraagd voor welk horloge het was,mail direct beantwoord en vervolgens niks meer gehoord.Vreeemd :cold_sweat: :cold_sweat:

Die heb ik zelf ook liggen :blush:

1 like

OEM is wel gaaf idd met die gave originele sluiting. Anders geen rubber maar Diaboliq paratroper in t zwart met stiksel wat bij t horloge past.

Dan met tudor gesp of vouwsluiting

11 likes

Ik hoor het al, zal m voorlopig

En als er weer budget over is

Bedankt voor het meedenken :heart_hands:

2 likes

Fijne avond Tudoristi! :beers:

22 likes

17 likes

Al een Glock 45 geprobeerd?

Paratrooper is top.
Had ik op mijn Pro….

18 likes

Zekers, en ken toch ook op vouwsluiting

Weer terug in Nederland.

Wel mooi weer meegenomen voor jullie :sunglasses:

35 likes

Als ik de volgende keer bij mijn AD ben zal ik eens voor je vragen of ik een los kan kopen
Welke moet het zijn?

1 like

Bandnummer is 65580,dat is de band die op de Tudor BB One 41 mm zit,die past ook op de GMT.

Alvast dank :+1: :+1:

1 like

Avondwissel

23 likes

35 likes

Goedemorgen tudormigo’s.

24 likes

Bouwmarkt run, dadelijk met klussen toch maar ff af doen :wrench:

24 likes

Bonjour :boom::boom:

23 likes