Bonjour mon amis ![]()
![]()
![]()
![]()
Als je snel bent maak je misschien nog kans! Haha. De Harrods ligt al wel ingepakt te wachten op een leuke trip. Ik heb voor nu even mijn G-Shock uit de kast gehaald. Bevalt eigenlijk best wel goed. Misschien moet ik al die METAS-uurwerkjes in de verkoop gooien en uitloggen … ![]()
Pfff dat is schrikken die G shock ,niet meer doen hoor ![]()
ben benieuwd hoor morgen ![]()
![]()
Meer is niet nodig, of zelfs overbodig….
Wat zeggen jullie?
Originele nato bestellen of niet?
Ben in principe staal-man, maar vind hem dan soms net te braaf/plain of zo ![]()
Overwoog nog de Explorer in het blauw, maar ik denk dat ik daar niet zo comfortabel mee rondloop helaas.
- Wel nato
- Geen nato
Zonder bovenstaande foto’s had ik ‘nee’ gezegd, maar die combinatie werkt verrassend goed moet ik zeggen.
Heel mooi op de nato! Minder flets dan staal, lekker contrast zo, fijn om af te wisselen. Wat kost die ook alweer?
Zeker, mooie afwisseling!
Die stoffen banden van Tudor zien er zo strak uit als ze nieuw zijn, maar na een tijdje niet meer. Zag het bij de BB58 blue bij Schaap en Citroen in Utrecht tijdje terug, de gaten waren flink uit gelubberd en “vouwen” erin. Jammer! Weet niet wat ze nieuw kosten, vast een flinke duit. Daarom ben ik maar mijn bestaande NATO collectie in gedoken voor een leuke combinatie ![]()
200+ als ik me niet vergis. Ze zijn er wel heel fier op bij Tudor, zouden onze Belgische vrienden schrijven…
zie hier het marketing praatje:
https://www.tudorwatch.com/en/inside-tudor/watchmaking/the-fabric-strap
Volgens de Whatsapp service van Schaap €175,- met 3-4 weken levertijd.
Denk al dat speciale weven wat ze moeten doen ![]()
Ben opzich wel enthousiast,
Al klinkt dit niet best, maar misschien doordat daar jan en alleman hem om de pols heeft.
Misschien toch een gokje wagen ![]()
Pff, dat is niet mis
. Maar ja, ze hebben wel “schone klossen me garen hé” daar bij Tudor ![]()