Heel vet! Gefeliciteerd met je NA, en heel veel plezier ermee
Thanks mannen! ![]()
Ik begin een hekel te krijgen aan domed glaasjes en witte t-shirts, die reflectie altijd… ![]()
@APMV, ja de Harrods moest eraan geloven. Gisteren opperde ik hier “als ik hem echt ga missen maken we er een weekendje Londen van” … wordt dan wel een budgetweekend, want het horlogepotje is nu echt leeg! ![]()
Maar goed, eerst maar eens kijken hoe dit bevalt.
Ik heb net even twee half-linkjes (bij US) besteld, dan zit de sluiting/band helemaal perfect. Zo weet ik nog van de vorige en deze band is exact gelijk aan die van de 42mm ‘OG’. Het zit nu nét niet oké, de sluiting zit teveel naar één kant en ik moet de snelverstelling op 't laatste gaatje zetten waardoor er geen ruimte is voor een prettige verlenging als het wat warmer is.
Ik heb altijd gedoe met Tudor banden. Maar oké, ook dit komt helemaal goed! ![]()
Mooi hoor, gefeliciteerd!
Mooie NA !!
Erg mooi. Geniet ervan!
Gefeliciteerd Remco!
Gefeliciteerd😀
Dank jullie wel heren! ![]()
Valt mooi om de pols zo… ![]()
Ik had er ook eentje bij mijn rooie BB. Gek genoeg droeg ik de Harrods zonder en gebruik ik er dus twee bij de Pelagos. Elke band(maat) levert andere draagervaringen op. Die linkjes van Uncle Seiko zijn prima. Jammer dat Tudor ze zelf niet heeft, want ik ben niet zo van aftermarket oplossingen … maar ja, in dit geval heb ik geen keus. ![]()
Vet!!! ![]()
![]()
Gefeliciteerd, heel gaaf deze ook. Jammer dat de Harrods het veld moest ruimen maar met deze kan je ook prima voor de dag komen
.
Mijn beste,
Je hebt de “Tudor smaak” goed te pakken!!
Chapeau.![]()
Gefeliciteerd dan ook met deze bijzonder rijk getalenteerde tijdwaarnemer.
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een formidabele tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Prachtig van harte proficiat! Lekker hè die dome?
Dat is toch juist gaaf! Beetje reflectie geeft diepte!
Gefeliciteerd!
Deze ultimate tool watch wil ik ook eens in het echt bekijken. Foto’s doen hem geen recht denk ik. Ben je de eerste hier op het forum?
Dank jullie wel! ![]()
Daar heb je een punt! ![]()
Ik vind het ook echt wel tof hoor. Het is niet overdreven domed maar net genoeg om het een beetje extra karakter te geven. Ik vind ook de hele opbouw van de wijzerplaat beter dan van de gewone. Ik dacht vooraf dat ik de binnenring, waar bij de gewone de markers in geplaatst zijn, zou gaan missen. Niets daarvan, deze Ultra klopt helemaal. Mooi in balans. De beste Tudor duiker die ik tot dusver heb gehad.
Klopt, in ieder geval mijn foto’s doen hem geen recht aan. Haha. Ben er ook nog niet echt voor gaan zitten. Komt nog wel. Voor nu blijven het even de polsfoto’s.
Ja ik geloof dat ik de eerste enige ben, in ieder geval ben ik hem in ons Tudor hoekje (en elders op HF) nog niet tegengekomen. Hij is wel besproken uiteraard. Op zich snap ik dat wel. Hij is best aan de prijs en ik denk dat velen toch wel terughoudend zijn over de afmetingen enzo. Als hiervoor al geschreven, hij oogt op de pols wel kleiner dan de 42mm uitvoering en doordat alles nu Ti is, is deze ook lichter. Draagt prima! Als je van Pelagossen houdt is deze zeker het passen waard.
Ik zou de Harrods ook zo omruilen voor deze Ultra. Harrods is een dikke, Ultra is dik 2.0.
Of zoiets ![]()
Haha. De Harrods is dikker … 14,7mm vs.14,5mm voor de Ultra. ![]()