Lekker bakkie hoor ![]()
Ja dat kan, maar ik doelde meer op de seamaster eruit ipv de Harrods.
Maar dat is strikt persoonlijk natuurlijk ![]()
Uiteraard!
En zeer zeker….
Hoe zit dat eigenlijk bij je nieuwe 5-link band @Perpetual want je het op de originele band ook een half-link toch?
Heb je daar ook half-links van of kom je daar wel uit met de t-fit sluiting?
Bij de 3 link band moest ik wel een half link bestellen voor een goede pasvorm met de T-fit, de 5 link zijn eigenlijk allemaal half linkjes dus die kan ik prima afstellen.
Het blijft toch altijd wel 1 van de gezelligste kroegen hier ![]()
Met zoveel (ex) Tudor bezitters die hier toch maar blijven rondhangen.
Hetzelfde geld natuurlijk ook bij Squale only.
Zelf nu weer de 58 om, fijne nacht gewenst Tudormigo’s ![]()
Op een groene NATO
Oke, weer op staal
Op staal top natuurlijk. Op nato ook, vind alleen een blauwe 58 wat lastig te combineren met nato, want welke kleur?! Blauw is al snel te veel blauw. Zwart, groen mehh. Grijs of antraciet kan. Desert (zand) zou ook kunnen. Donkerblauw met grijs of wit lijntje in het midden? Kan. Lastig vind ik. Zwarte of witte plaat is altijd makkelijker. ![]()
![]()
Team staal ![]()
Ook team staal hier, echter ik heb 2x een blauwe Pelagos gehad welke ik zeer graag op de rubber band droeg. Ook dat is veel blauw, maar het past wel mooi imho… Bovendien ook geschikt in het water, wat ik bij Nato minder prettig vindt
Al eens rubber geprobeerd op de 58?
Voorbeeldje (foto van het web):
Ja een grijze Vanquard die stond en draagt ook prima.
Eens kijken in mijn archief of ik er nog een foto van heb, dat was mijn vorige blauwe 58 ![]()
Nog wel deze nato erop gehad.
De Ultra maakte plaats voor een grotere god, met veel twijfel want ik vond het een prachtuurwerk. Komt mss ooit wel es terug.
Dacht ik ook
Gekke hobby ![]()
De originele nato is ook mooi.
Fijne zondag Tudor liefhebbers! ![]()
Hier ook #TeamStaal … maar wel graag de originele band met die leuke rivits. Sowieso OEM, altijd! Ik krijg al de kriebels van Uncle Seiko half links, maar ja dat kan echt niet anders. ![]()
Helemaal mee eens! Geniet ervan.
Oee NA, gefeliciteerd heel mooi.
Mooi!!! Gefeliciteerd ![]()