Het blijft toch altijd wel 1 van de gezelligste kroegen hier
Met zoveel (ex) Tudor bezitters die hier toch maar blijven rondhangen.
Hetzelfde geld natuurlijk ook bij Squale only.
Zelf nu weer de 58 om, fijne nacht gewenst Tudormigo’s
Op staal top natuurlijk. Op nato ook, vind alleen een blauwe 58 wat lastig te combineren met nato, want welke kleur?! Blauw is al snel te veel blauw. Zwart, groen mehh. Grijs of antraciet kan. Desert (zand) zou ook kunnen. Donkerblauw met grijs of wit lijntje in het midden? Kan. Lastig vind ik. Zwarte of witte plaat is altijd makkelijker.
Ook team staal hier, echter ik heb 2x een blauwe Pelagos gehad welke ik zeer graag op de rubber band droeg. Ook dat is veel blauw, maar het past wel mooi imho… Bovendien ook geschikt in het water, wat ik bij Nato minder prettig vindt
Ja een grijze Vanquard die stond en draagt ook prima.
Eens kijken in mijn archief of ik er nog een foto van heb, dat was mijn vorige blauwe 58
Nog wel deze nato erop gehad.
Hier ook #TeamStaal … maar wel graag de originele band met die leuke rivits. Sowieso OEM, altijd! Ik krijg al de kriebels van Uncle Seiko half links, maar ja dat kan echt niet anders.
Ik sluit trouwens zeker niet uit dat er ooit nog een Harrods komt hoor. Maar voor nu is deze Ultra dé Tudor die ik wil dragen. Ben sowieso fan van de Pelagos, dus die wint het bij mij altijd van een Black bay. Hoewel ik ook de chrono nog eens wil proberen.