Tudor Only deel XIV

Ohja. Leuk!
Hadden ze wat kleuren op voorraad en welke heeft jouw voorkeur?

1 like

Ze hadden sowieso geen 40 mm op voorraad dus wat vergelijkbaars gepast. Degene waar ik in ben geïnteresseerd heb ik hier al gepost maar bij deze

7 likes

Goedemiddag! :coffee:

23 likes

Smiddags! De FXD op nieuwe ‘Amazon’ schoenen. :blush:

26 likes

25 likes

Wat is hij toch gaaf! Nog steeds spijt dat ik die van mij verkocht heb🫠 na wat zoekwerk zijn ze lastig te vinden met originele band en documentatie

1 like

Staat een blauwe full set op MP. :blush:

2 likes

Een nieuwe DeLugs besteld voor m’n FXD. De huidige voldoet maar een frisse band is toch altijd wel lekker. :ok_hand:

25 likes

Je weet dat dit een redelijk generieke band is voor oa Garmin?

3 likes

Is die er ook in het blauw?:grin: niet te donker ?

2 likes

Hebbie de zwarte plaat ook :stuck_out_tongue_winking_eye: had ik ff gemist :innocent:

2 likes

Yes…ook die heb ik. Vrijwel hetzelfde maar er is verschil. Met name is de DeLugs mooi glad tov de Amazon variant. Ik vind 'm net wat beter staan op m’n FXD.

Boven de Amazon, onder de DeLugs…

Ook in blauw. Ik vind zwart het mooist op mijn carbon-composiet FXD.

19 likes

Ik vind zwart niet mooi op mijn FXD.

2 likes

Ik ben even genezen van marktplaats😅 die jubilee band was ook een top tier replic a😒 gelukkig wel goed opgelost door de verkoper

3 likes

Balen! Was een mooie combi!
Tijdens het verstellen achter gekomen? Gelukkig wil de verkoper nog meedenken inderdaad.

1 like

Meen je niet :cold_sweat: :cry:

1 like

Nee in eerste instantie niet, de verkoper kwam op de lijn omdat hij twijfels kreeg, omdat hij nog een band kreeg aangeboden en die persoon geen goed verhaal had over de herkomst. na de originele band naast de jubilee gelegd te hebben kwamen we erachter dat de nummers in de eind aansluiting net iets anders waren en de gravering in de band en sluiting iets afweken. Gelukkig heeft de verkoper de band terug genomen en heb ik het aankoop bedrag retour gekregen. Koste me wel 400 km en 2 middagen😅

4 likes

Daar heb je geluk mee zeg.

1 like

Ja dat zeker! Nu is hij weer lekker terug op staal

1 like

Same here :sweat_smile:

Dit blauw was eigenlijk perfect

27 likes