Ik vond de rubber band van de P42 juist heerlijk dragen. Lekker soepel en het oogt mooi sportief. Ik gebruikte de rubberband voornamelijk tijdens het zeilen zodat de titanium bracelet niet teveel beschadigde. Het kan nog wel eens lomp gaan namelijk ![]()
Deze is echt gigantisch stug.
Dan klopt er iets niet gok ik.
Ik sluit me aan bij @ZeeVanTijd …
Ik vind ze ook best stug hoor, het is geen ‘tordeerbare’ FKM. Maar dit draagt wel lekker. Vind ik.
Ik hoop direct op een 39mm variant hiervan. Perfecte reden ook om finally een jubilee in collectie te hebben.
Was voor vandaag toch ook een aankondiging van een nieuw chapter??
Iemand wat gehoord
lijkt er idd wel op
Bij mijn black bay 54 op rubber het zelfde, zal denk ik kwestie van dragen zijn. en dan hopen dat hij soepeler wordt
Ja ik geef het nog even de kans. Veel dragen en wie weet.
Ik heb hem voor de BB54, maar ik vind het helemaal niks. Zit niet lekker, mijn huid gaat irriteren op gegeven moment, heel stug. Het is dat ik hem erbij kreeg in een deal maar ik zou er zeker niet het volle pond voor betalen… Bij mij zit hij altijd op de stalen band of soms op een andere rubber band (tropic).
Zo dan, ik was tot nog toe niet echt gecharmeerd van de Bumblebee (te fel), maar nu ik hem zo om de pols zie ben ik compleet omgeslagen. Veel minder schreeuwerig en best goed in balans.
Wat een tof horloge:
Minder geel dan ik dacht zag hem laatst ook al bij GMK een bekende op insta
Er kwam hier laatst een gele small(?)big(?)block langs geloof ik, gewoon lekker. Sowieso een heerlijk horloge, gaat er zeker een keer komen.
Waarom zie je de Monochrome eigenlijk zo weinig op HF?