Tudor Only deel XIV

Meer heb je niet nodig!

7 likes

Lekkerrr man,doe je goed,topper dit,geniet ervan :pray:

De gele zie je niet veel, maar ze zijn sowieso lekker

26 likes

16 likes

Waar heb je deze vandaan?

1 like

40km rijden 5 euro :eyes::eyes::eyes: ben nu onderweg hiernaartoe hopen dat die rode bergeon is haha

4 likes

Merci merci, deal was te mooi om te laten liggen dit keer. :grin:

2 likes

:blue_heart::heart:

:boom::boom:

27 likes

Dat je het even weet, je bent hiermee dus mede verantwoordelijk geweest in de splurge. :sweat_smile::saluting_face:

3 likes

Squeezer via Amazon en de schroevendraaier bij bol.com

1 like

Ik hoop het voor je !

Is dat een beetje kwaliteit? Ik lees nogal wisselende verhalen of de ‘nepperts’ en iedereen lijkt die Bergeon aan te raden.

1 like

Is een origineel Bergeon, kwaliteit is goed

1 like

Ah je hebt de Bergeon via Amazon besteld bedoel je, ik ging er van uit dat je een look-a-like besteld had. My bad!

1 like

Haha nee, besteld via Amazon

1 brevet gemarkeerd 140, 1 brevet gemarkeerde 120 en een paar Taniz Zwitserland pincetten. Leuk voor erbij maar net ook maar de 30081 AT-140 besteld via manufakturkraftwerk duitsland. :saluting_face::saluting_face:

1 like

Heb je een linkje?

Heb zelf de AT-140 besteld met 2 reserve kopjes, voor 23,95 inclusief verzending.
En het verbaasde mij enorm maar kon gewoon met Ideal betalen ondanks dat het een duitse site is.

4 likes

26 likes

iDEAL gaat Wero worden en daarmee kun je al in Duitsland België en Frankrijk betalen.
En in de toekomst nog meer Europese landen, dat gaat directe betalingen veel makkelijker maken.

3 likes