Tudor Only deel XIV

Black bay 36 heritage.

18 likes


Er hier de 41 :wink:

18 likes

Mooie!

Bevalt mij heel erg goed die black bay heritage. Nog beter dan verwacht :smile:.

1 like

Twee jaar geleden ook bij Jaap gekocht,
en ook nog steeds erg blij mee! :grinning:

14 likes

Genieten van de zon met de 58 vandaag

16 likes

Heerlijk weer om ff op de sup te stappen :boom::boom:

18 likes

Lijkt mij ook een erg leuk idee!

1/ schaarste creeren
2/ een hype creeren

De Rolex/ Tudor foundation tactiek .

1 like

Op NATO! Lekker hoor!

19 likes

Staat hem echt heel goed!

Fijne avond Tudor liefhebbers! :beers:

18 likes

Mooie! 36mm?

Yes!

Ik vind de Ranger op 36 heel erg geslaagd!

1 like


Nog eentje dan van de BB58 met de 6.7L turbo diesel Ford superduty pick up😅
Twee kanjers in 1 shot💪🏻

6 likes


Even sporten, maar de pouch paraat. :saluting_face::saluting_face:

3 likes