Tudor Only deel XIV

Want?
Iets anders op het oog?
Bevallen er dingen niet aan?

1 like

Nog niet specifiek iets anders op het oog, was deels een impuls aankoop omdat mijn daily voor onderhoud moest. En nu ik hem 21 dagen gedragen heb merk ik dat ik er absurd veel naar kijk en hem dus ook bloedmooi vind. Maar ik merk ook dat hij niet zoals mijn daily echt versmelt met mijn pols waarvan ik dus af en toe vergeet dat hij er uberhaupt zit. Dat zal mij met deze zeer zeker niet gebeuren. :sweat_smile:
En daarnaast het standaard Tudor endlink kwaaltje dat me toch nog wel beetje irriteert. :man_shrugging:
Begrijp me dus niet verkeerd, vind hem mooi. Maar of het een blijvertje is weet ik nog niet.

2 likes

Dat geloof ik met die maat…

2 likes

Ze hebben wel een presence zegmaar :sweat_smile:, net zoals de 79360N. Ik kan er wet dagen naar kijken de reverse panda, en elke keer als ik hem voorbij zie komen wil ik hem weer kopen. Maar als ik hem dan 3 dagen om heb is het ooof.

1 like

Vertel,ik weet van niks :blush: @MeTellTime

1 like

Ik wilde het niet vragen……

1 like

Ik wel,of ik antwoord krijg is een ander verhaal :innocent:

3 likes

Ik zou niet zien waarom niet?

1 like

Nou, vertel dan!!!:stuck_out_tongue_winking_eye:
Kom op met het grote ā€˜Gebruikelijke Tudor Endlink Issue’ ……

1 like

Ik heb nu inmiddels een Blackbay Chrono, een Blackbay fifty eight en nu een Blackbay gmt gehad.
Elke Tudor die ik tot nu toe gehad heb had hoorbare en voelbare speling tussen de endlinks en kast.
Mensen zijn altijd bang om eventuele nadelen of tekortkomingen te benoemen maar ik kan me niet voorstellen wie zij ermee denken te gaan kwetsen, Hans himself?
20260705_141311(1)

4 likes

Waarom meteen zo passief aggresief?
Ik deel toch gewoon mijn ervaring, ben je CEO van Tudor ofzo. :sweat_smile:

Ervaar je dit echt zo?
Ik was gewoon benieuwd want ik heb dit nooit ervaren. Nu ben ik nooit zo actief bezig met mijn endlinks.

1 like

Tijd voor een Pelagos wellicht. :crazy_face: Endlinks op mijn LHD iig 0,0 speling. :muscle:

Plaatje voor de sfeer zoals men dat zegt…

17 likes

Vind dat toch vrij veel speling eerlijk gezegd.

Kan ook erger lijken dan het is natuurlijk.

Bij de BB54 nooit ervaren voelde heel degelijk aan. De 2x BB58 ook eigenlijk.

De Tudor prince rammelde wel iets maar die was van 1992 :sweat_smile:

3 likes

Geen speling hier hoor…

1 like

BB Pro niks gemerkt.
BB 54 niks gemerkt.
BB 58 GMT niks gemerkt.

4 likes

Mijn eerste gedachte was dan ook:

Zitten hier wel de juiste springbars in?

2 likes

Heb hier nog geen last van gehad op mijn Tudors,maar wat ik niet snap van jou dat je het niet controleerd of de links speling hebben als je dat al vaker hebt mee gemaakt.

Zo komt het bericht wel over, merk wel vaker wat weerstand als ik over bepaalde tekortkomingen begin. Maar kan ik ook verkeerd geĆÆnterpreteerd hebben inderdaad, mijn fout dan. :grin:
Maar bij elke tudor die ik tot nu to heb gehad zo ervaren ja bij de fifty eight was het het ergst, die is ook zo in de stickers weer de deur uit gegaan. Chrono 3 jaar gedragen, maar nu ik het dus ook weet ben ik er ool scherper op en deze heeft ook duidelijk merkbare en voelbare speling. Heb dit destijds ook aangegeven bij de ad en die hebben hem terug gestuurd maar dit viel binnen de toleranties. Ik heb een 2016 A17313 Colt 41mm en die heeft 000.000 speling op welk onderdeel dan ook.

Ik durf het niet te vragen, schijnt passief aggresief (zijn spelling) te zijn….:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes