Tudor Only deel XIV

Dat valt dan nog mee! Voor een stukje stof … :joy:

1 like

Eigenlijk gekkenwerk ja.
Ik kijk ook naar een rubber strap met deployment clasp (en on the fly) voor mijn Conquest: €395,-

Voor een stukje rubber :face_with_peeking_eye:

Maargoed, altijd beter dan het horloge origineel in deze combinaties kopen ipv staal.

1 like

Nu draag ik mijn horloges graag op staal maar zo af en toe wisselen voor een heel andere look is ook leuk.
Blauw met groen is boerenfatsoen zeggen ze :thinking:
Vindt het zelf wel tof staan.

24 likes

Deze komt qua looks een beetje in de buurt. Leuk voor er bij.

1 like

Goedemorgen Tudoristen

25 likes

Goedemorgen!

22 likes

:ok_hand::ok_hand:

20 likes

Vandaag mijn 39mm op een bandje van the watch stewart.

29 likes

Daar is 'ie dan, mijn Pelagos Ultra. :star_struck:

Ben ik er blij mee? Jazeker! Het is een ‘betere’ versie van de oude 42mm, in vrijwel alle opzichten. Belangrijkste is wel dat deze beter op de (mijn) pols ligt en kleiner oogt dan de maatvoering op papier. Vind ik.

Ik ga nu niet uitgebreid in op alle spcificaties, daar zijn influencers veel beter in: Klik. Ben wel van plan om een ‘NA’ te schrijven, maar dat plan heb ik telkens weer :joy: … nu eerst maar even ‘genieten’!

Fijn weekend Tudor liefhebbers.
:beers:

57 likes

Moooooiii ,hoop dat hij een tijdje gaat blijven bij je :facepunch: :facepunch:

1 like

Gefeliciteerd Remco, hele toffe NA ( wel jammer van de Harrods)

2 likes

Heel vet! Gefeliciteerd met je NA, en heel veel plezier ermee

1 like

Thanks mannen! :pray:

Ik begin een hekel te krijgen aan domed glaasjes en witte t-shirts, die reflectie altijd… :see_no_evil:

@APMV, ja de Harrods moest eraan geloven. Gisteren opperde ik hier “als ik hem echt ga missen maken we er een weekendje Londen van” … wordt dan wel een budgetweekend, want het horlogepotje is nu echt leeg! :wink:

Maar goed, eerst maar eens kijken hoe dit bevalt.

Ik heb net even twee half-linkjes (bij US) besteld, dan zit de sluiting/band helemaal perfect. Zo weet ik nog van de vorige en deze band is exact gelijk aan die van de 42mm ‘OG’. Het zit nu nét niet oké, de sluiting zit teveel naar één kant en ik moet de snelverstelling op 't laatste gaatje zetten waardoor er geen ruimte is voor een prettige verlenging als het wat warmer is.

Ik heb altijd gedoe met Tudor banden. Maar oké, ook dit komt helemaal goed! :sunglasses:

21 likes

23 likes

Mooi hoor, gefeliciteerd!

1 like

Mooie NA !!

1 like

Wow gefeliciteerd met deze Ultra toffe Tudor :star_struck:

Fijne zaterdag Tudormigo’s :sunglasses:

20 likes

Erg mooi. Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd Remco!