Tudor Only deel XIV

Ik heb een tik … namelijk dat ik als ik een ‘nieuw’ horloge heb ik ook altijd op zoek ga naar de catalogus, van hetzelfde jaar. Meestal is die via een AD niet meer te krijgen, dus dan maar ergens kopen. In het geval van mijn Ultra betreft het 2025, tevens het introductiejaar.

In mijn zoektocht kwam ik een Watches and Wonders 2025 setje tegen die ik niet kon laten liggen. Een tassie, poster én de 2025/2026 catalogus! :wink:

Blij mee, leuk! :star_struck:

Oh enne, dit is de poster die in de koker zit.

34 likes

Gelukkig hebben ze meer keus🙂

1 like

Dat idee heb ik ook, helaas nog niet in het eggie gezien :thinking:

Dat heb ik ook wel hoor, al is het meer voor de heb. Naderhand kijk ik er niet meer naar om maar wel leuk om te hebben :wink:

Yep :ok_hand:t2:

17 likes

Precies. Hahe, best een rare tik. Ik heb nog een hoop zooi van allerlei merken liggen, zal binnenkort het lichtblauwe deel er eens mee gaan vervuilen. :sunglasses:

1 like

Mooi weekend heren :beers:

31 likes

Heb hem vandaag gezien live ik vind hem lelijk

1 like

Niet mooi :innocent:

1 like

:scream:

Das aardiger :face_with_peeking_eye:

2 likes

Ja zo kan je het ook benoemen😀

Is zeker aardiger maar is niet wat ik vind

1 like

Zon. Terras. Tudor bb41

27 likes

In Oberhausen in de vitrine zien liggen van de week. Kleur is niet mooi. Terwijl Tudor daar normaliter juist zeer goed in is

1 like

21 likes

Mooi👌

1 like

Eens. Hoewel het op foto’s wel altijd een beetje lastig is want afhankelijk van de witbalans kan het alle kanten opgaan. Van paars naar antraciet. Deze nieuwe die @Gearman laat zien lijkt heel erg ‘schel blauw’ (bij gebrek aan betere bewoording), veel te bling bling naar mijn smaak. Het mag van mij wel iets bescheidener.

Omega doet het nog een stapje beter. Vind ik. :wink:

Kijk dan ...

@ZeeVanTijd, toffe foto! Lekker eigenwijs horloge, mooi hoor. :star_struck:

2 likes

Je Tudor is toch veel mooier :wink:

2 likes

Hij is inderdaad schel blauw,zelfs binnen onder de lampen😎

1 like

Heel fel idd de oude 58 is vele malen mooier

1 like

:joy:
Jaja, ik weet het! :sunglasses: