Nou ga ik 'm bijna missen, de FXD…
Leuk! Wat waren je ondervindingen?
Het toolwatch gehalte is bij de Pelagos toch echt wel een stukje groter dan bij de BB58, wat me aanspreekt. Maar twijfel of ik ze naast elkaar kan/wil houden.
Dat de 58 veel meer mijn ding is
,vind de Pelagos wat shiny en daar ben ik niet zo van!Kunnen zeker naast elkaar,maar dan moet de Pelagos wel je ding zijn.
Toevallig net om gehad bij S&C. Vooral de band en jaarboek vond ik erg gaaf. Mooi hoe die center link niet plat is, geeft de band wel echt een gave uitstraling👍
Ow… ik dacht dat de BB58 meer shiny was door de gepolijste delen en de Pelagos wat meer “under cover” door het titanium
.
Ze misschien toch eens naast elkaar houden dan…
Zit hem voor mij in de insert en de wijzerplaat die te schitterig zijn ![]()
Die angled case is heel gaaf ![]()
Echt een mooie release. Ik snap deze wel.
![]()
Heel tof horloge! @Sebastiaan @Tmbrszs en ik hebben hem afgelopen maandag even om de pols gehad bij S&C in Amsterdam tijdens een GTG fieldtrip. Hij was toevallig net binnen gekomen bij de AD.
De dial maakt echt indruk met die verticale brushing. ![]()
Ook het uurwerk is best heel knap afgewerkt vanachter de zichtbodem. Zeker ten opzichte van de vorige versies van het Tudor uurwerk.
Ik had ze allebei, helaas geen foto samen…
Dacht eerst dat ze prima samen konden (kan ook zeker!). Maar uiteindelijk sprak de P39 me meer aan qua looks en begon ik de BB58 wat plain te vinden en te mat (alu bezel).
Vond het bijzonder hoe snel smaak kan veranderen. Al kwam het misschien ook mede door de release van deze jongen op dat moment:
Kunnen zeker naast elkaar bestaan.
Het zijn beide duikers maar de 58 heeft een nettere uitstraling terwijl de P39 meer een tool-watch is.
Maar beide fantastische horloges, de P39 is wel vertrokken maar de 58 voor de tweede maal toch weer aangeschaft.
Dus dan ook nog een archief plaatjes van de P39 samen met de FXD die ik toen ook had.
Toffe Longines! ![]()