Tudor Only deel XIV

Goedemorgen😀

18 likes

Heel gaaf! Gefeliciteerd met je NA! Na al dat Rolex geweld eindelijk een verstandige keuze😜

1 like

Mooie horloge, veel plezier ermee.!!

Klaar voor de vakantie!

20 likes

Rustig aan het lange weekend opstarten :coffee:

Zie nu dat de Pelagos wel gewassen mag :eyes:

22 likes

23 likes

Haha, ik had al 2 tudors hè :crazy_face: nu zelfs 3 :see_no_evil:

#lovetheoyster

2 likes

Dit is nou een horloge dat ik echt vaak mis, in 2022 gehaald bij schaap en 3 jaar met plezier gedragen alleen weggedaan omdat ie mij wat te top heavy werdt. Maar elke keer als ik hem hier weer voorbij zie komen of in oude foto’s wowwww :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

18 likes

Zonde dat je hem weggedaan hebt ik vind het echt een topper.

1 like

Dat zei mijn vrouw eerst ook :joy: maar in real life zag ze wel verschil, en ging haar persoonlijke voorkeur ook uit naar de Pelagos.

De indices, die brush op de bezel en subtiele sunburst zijn echt :pinched_fingers:t2::pinched_fingers:t2:. De draag beleving van titanium vind ik ook een welkome afwisseling.

Sunburst en brushing:

14 likes

Ja, inderdaad wel jammer veel leuke dingen mee gedaan. Zelfs nog bijna mee ontvoerd in Panama :sweat_smile:. Hoogstwaarschijnlijk dat ie weer komt als ik een mooie deal voorbij zie komen, de looks doen me gewoon te veel…

20 likes

Alleen al dat je zowat ontvoerd was een goede reden om hem weer te nemen😂

1 like

Van harte @Brick , supergaaf deze.

1 like

Precies dat, de herinneringen die opkomen als ik dat model zie zijn er gewoon te mooi voor. Ik laat van me horen zodra hij terug is. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha succes

Vind ik best wel meevallen, dit is de mijne (weliswaar geen smiley).

9 likes

26 likes

Wat een pracht exemplaar…. Zo zie je ze maar zelden… geniet ervan en veel draagplezier.

1 like

Wow. Gefeliciteerd!! Wat een pracht ding

1 like