Tudor Only deel XIV

Ik zit serieus te twijfelen. Heb de zwarte BB54 al. En een blauwe Sub van Tudor. Dus zit wel wat overlap in, maar ik ben wel een sucker voor Tudor. Maar: door de overlap, en de potentie van een VC incoming, kan het zijn dat ik deze nog even laat voor wat 't is. Heerlijk die onrust :rofl:

3 likes

In het donker/schaduw lijkt ie donkerblauw/zwart. In de zon neigt ie naar paars. Afgelopen uur even mee mogen spelen en voelen, maar oprecht positief verrast. Ook door de reacties online, maar is echt wederom veel horloge voor je centen.

2 likes

Dat is Tudor sowieso😀

2 likes

Welkom bij de hobby😅 gelukkig heb ik mijn rust gevonden

2 likes

Dat zullen we nog wel eens zien :rofl: :rofl:

2 likes

54 er uit, 58 gmt incoming

19 likes

Lekker Louis! :star_struck:

Kun je uitleggen hoe? Ik vraag het voor een vriend … :sunglasses:

Ik heb nu zelf twee toppers. Vind ik. De Ultra en een Omega Seamaster. Nog steeds (of alweer) kriebelt het voor iets anders. Rust? Heb ik nog niet gevonden. Wat gaat eruit, wat komt ervoor in de plaats en waarom. Telkens weer. :see_no_evil::wink:

5 likes

Cool! Wanneer krijg je hem binnen?

Zal in de loop van volgende week zijn.
Hoop voor de 010 GTG woensdag.

2 likes

De 54 als dagelijkse topper, daarin kan ik afwisselen tussen staal,rubber en jubilee. En de Explorer 36 voor de afwisseling en nette gelegenheden. Nu ligt de Explorer in de kluis, en over paar weken weer wisselen. De 54 is ook mijn vakantiehorloge

1 like

Heel gaaf! Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen ten opzichte van de 54

Ik ook.
En ten opzichte van mijn ex Pro.

1 like

Heel mooi :+1:t3:

1 like

Afwisselen van banden helpt hier ook wel. Vanmorgen de Seamaster op rubber gezet, totaal ‘ander horloge’. Leuk.

2 likes

Ja dat zeker! Nu als ruim 2 weken op jubilee, binnenkort ook weer eens wisselen naar rubber

12 likes

Alvast gefeliciteerd Louis. De 58 gmt is ook mijn favoriet :star_struck:

1 like

12 likes

:boom::boom:

18 likes

Van Tudor zelf?

2 likes

Vertel :smiling_face_with_three_hearts:?