Kleiner dan 40 mm is te klein voor mij en ik vind de day date wel wat hebben ![]()
Cool, gefeliciteerd met je NA
Ik heb de chrono in reverse panda en de gmt in het zwart dan vind ik deze wel een zeer mooi contrast en vind het met de gouden wijzers een zeer mooie combinatie.
Dat vind ik zo apart,gaaf hoor.
Ik heb deze ingenieur gehad en toen vond ik het ook al prachtig. Met mijn stomme kop heb ik hem weggedaan. Nog steeds heel veel spijt van.
Zeker een outsider maar er wel eentje van formaat. Wat een pracht exemplaar. Geniet ervan en veel draagplezier
Mooiere versie zo dan met die roman numerals!
Wat zijn de afmetingen van deze stunner?
42mm case diameter
22mm lug width
12,9mm case hoogte
Ik had hem “lomper” verwacht, mede doordat Tudor wel bekend staat om z’n slappy flanken van de kast. Maar deze is aanzienlijk dunner dan een “nieuwe” black bay chrono (die is 14,4mm).
Zal dit weekend eens wat wrist shots maken ![]()
Fraaie uitvoering indeed ![]()
Coole kleur combi, fris! ![]()
Gefeliciteerd met deze super toffe NA. Wat een heerlijk Tudor trio heb jij nu met de Heritage chrono, North Flag en de Monarch. You are born to dare ![]()
Mooi zeg! Veel plezier ermee ![]()
Vannacht richting Geneve voor een lang weekend nog wat dingen die je moet doen of zien behalve het Patek Philippe museum?
Op zondagochtend een kop koffie drinken in het centrum. Zelden meer cool polsmetaal gezien dan bij een italiaans koffiebarretje daar.