Tudor Only deel XIV

Kleiner dan 40 mm is te klein voor mij en ik vind de day date wel wat hebben :grinning:

2 likes

Cool, gefeliciteerd met je NA

1 like

Ik heb de chrono in reverse panda en de gmt in het zwart dan vind ik deze wel een zeer mooi contrast en vind het met de gouden wijzers een zeer mooie combinatie.

1 like

Dat vind ik zo apart,gaaf hoor.

1 like

Dat is het belangrijkste :+1:t2:

1 like

Ik heb deze ingenieur gehad en toen vond ik het ook al prachtig. Met mijn stomme kop heb ik hem weggedaan. Nog steeds heel veel spijt van.

6 likes

Zeker een outsider maar er wel eentje van formaat. Wat een pracht exemplaar. Geniet ervan en veel draagplezier

1 like

Mooiere versie zo dan met die roman numerals!

1 like

Wat zijn de afmetingen van deze stunner?

1 like

42mm case diameter
22mm lug width
12,9mm case hoogte

Ik had hem “lomper” verwacht, mede doordat Tudor wel bekend staat om z’n slappy flanken van de kast. Maar deze is aanzienlijk dunner dan een “nieuwe” black bay chrono (die is 14,4mm).

Zal dit weekend eens wat wrist shots maken :slightly_smiling_face:

3 likes

Klopt, is ook een ‘dikke klok’
Wel een gave !

17 likes

De Heritage Chrono heeft een mooi formaat qua hoogte, past makkelijk onder een overhemd.

13 likes

Fraaie uitvoering indeed :ok_hand:

1 like

Coole kleur combi, fris! :fire:

2 likes

Gefeliciteerd met deze super toffe NA. Wat een heerlijk Tudor trio heb jij nu met de Heritage chrono, North Flag en de Monarch. You are born to dare :grin:

Goedemorgen!

16 likes

Mooi zeg! Veel plezier ermee :grinning:

1 like

Vandaag dagje zittingen bij de Rechtbank Breda

24 likes

Vannacht richting Geneve voor een lang weekend nog wat dingen die je moet doen of zien behalve het Patek Philippe museum?

2 likes

Op zondagochtend een kop koffie drinken in het centrum. Zelden meer cool polsmetaal gezien dan bij een italiaans koffiebarretje daar.