Tudor Only deel XIV

Ja 41 mm

Bedenk net dat ik eigenlijk altijd lui ben……
Maar ik vind deze wel heeeeeel cool.

1 like

Hou op,heb het al zo lastig :roll_eyes: :roll_eyes:

1 like

Kek ding hoor :star_struck:

34 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:
Snap ik , maar van de 41mm chrono’s vind ik deze wel cool. Fuck panda, reverse pande, panda visa versa, reuze panda……:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja gaaf,dat is bij Tudor het probleem voor mij,ze hebben zoveel modellen die mijn interesse hebben :blush:

4 likes

Herkenbaar :woozy_face:

2 likes

Kung Fu Panda?

1 like

Inderdaad herkenbaar :crazy_face:

2 likes

Fijne avond kornuiten

22 likes

Doen

1 like

.

Ik ben om hoor. Wat een prachtig horloge de monarch. Heel subtiel lekker dun en die kleur is prachtig. Helaas totaal niet vast te leggen onder de winkel verlichting. Irl is het waanzinnig.

Nb draagt prachtig op de pols, de band hangt los op de foto.

21 likes

Dus die is mee naar huis gegaan? :wink:

1 like

Na twee dagen nog steeds blij mee.
Met de komende zomer, hogere temperaturen en dus dikkere polsen wel twijfel of pasvorm goed blijft. Iemand hier een US half link liggen?

26 likes

Wat is hij gaaf!

1 like

Hoe is die in vergelijking met jouw oude Zenith Shadow aangezien het dezelfde tonneau kastvorm heeft?

1 like

Nice he! Op jouw foto’s zitten de stickers ook nog op de gepolijste facetten. Iets wat na de “peeling” zeker nog bijdraagt aan de beleving

1 like

Nog niet. Maar zou zo maar kunnen. :grin:

Niet te vergelijken. De zenith is kast met een glas erop en dikker en geen bezel.

Dit is allemaal zo subtiel en combinatie van brushed en polished.

Eerlijk, wellicht zelfs mooier dan de tonneau van zenith.

.
.

Nieuwe observatory ook nog even gepast. De blauwe en de zwarte. Maar dat komt in een ander topic.

20 likes

Jip. Nu al goed zichtbaar, maar mooi detail. Uberhaupt heeft dit horloge aandacht gekregen. Meer dan de BB’s.

2 likes