Lekker man! ![]()
Ik heb zelden spijt van een horloge dat ik niet gekocht heb toen het mijn pad kruiste. Dit is er toch eentje.
Maar goed, misschien brengen ze eens een blauwe gmt uit en dan kan het nog altijd!
Wellicht iedereen hier in groepstherapie?
Met groepskorting
Altijd lekker gezien de kosten van onze hobby. ![]()
Ik heb ook veel te lang gewacht,dacht dat hij te groot zou zijn,zelfde had ik met de GMT en die vind ik nu ook top ![]()
Ik had hem letterlijk om de pols. Pop-up boetiek in Knokke enkele jaren terug, 2022 denk ik. Niet gedaan want mijn blauwe 58 was net iets te overlappend.
Mooie set hoor! Op deze foto is het contrast verschil tussen titanium en staal mooi zichtbaar ![]()
Bewust voor de “normale” blackbay gekozen ipv full-Burgundy 58?
Zeer bewust! De 58-serie (39mm) vind ik net te klein voor een ‘dikke’ duiker enne ik vind de bordeauxrode wijzerplaat icm. de rode duikring té rood. Juist de zwarte plaat icm. de rode duikring én de goudkleurige (gilt) indexen/wijzers zorgt ervoor dat ik deze mooier vind. Smaakdingetjes. ![]()
Kijk dan … ![]()
Lekker bezig! ![]()
Veel draagplezier.
Prachtig. Brachten ze die sub nog maar eens terug. ![]()
![]()
Zouden we een topic over moeten maken.
Kunnen samenvoegen met een topic over stijlvolle kleuren voor op de 39mm chrono. Jaren plezier in dat topic!
Gaaf horloge, was me helaas te groot.
Ja was cool, helaas voor mij een beetje (top) zwaar. Maar qua looks nog steeds een gemis ![]()