Tudor Only deel XV

Leuke foto!

Klopt het dat de lume op de wijzers en bezel anders zijn dan die van de uurmarkeringen?

Op deze foto lijkt het mee te vallen maar onlangs gelezen dat iemand de P39 weg gedaan heeft omdat het verschil zo groot was.

2 likes

Het verschil is best groot maar dat is bij de andere Pelagossen volgens mij ook. In ieder geval ook bij mijn Alinghi. Is ook logisch want de indexen zijn echt dikke blokken lume en op de wijzers is het een dunner laagje. Vandaar het verschil.

3 likes

17 likes

Verschil valt mee in het echt. Dit is overigens de Pelagos FXD MN (blauw). Hierbij zijn de indices geen blokken maar ook gewoon lume erop aangebracht.
Verschil tussen de wijzers, blokken en bezel is erg klein. Ook na meerdere uren is alles nog goed leesbaar.

1 like

Op deze foto lijkt het verschil groter dan het is, doordat ik een klein beetje licht op de bezel liet vallen om die wat beter te definiëren.
De foto achter de link (naar lume shot topic) is meer zoals je het zelf in de nacht ziet.

2 likes

Lume shot van vanmorgen in het ochtendgloren.

van 11 tm 15:00 uur valt het daglicht meer op de bezel.

17 likes

M’n nek vind deze foto iets minder :sweat_smile:

2 likes

Waiting to board for the flight to Amsterdam

24 likes

:ok_hand::ok_hand:

25 likes

Welkom back from switserland :+1:

28 likes

Vandaag de sleurhut en de HGP vanuit Arradon naar huis gebracht, morgen weer Tudor👌

14 likes

En morgen nog wat ophalen. @louis

Huh?

Woef.?

1 like

Oja. Zat helemaal in de horlogemindset.

4 likes

Ik wens jullie er een heel fijne tijd mee.zo te zien is het een lieverd.

Is ook een aardig stukje tuffen, goede vakantie gehad? Lekker vertrouwd de Tudor om de pols! Deze jongen gaat morgen weer op rubber, als het goed is ligt er een pakketje met nieuwe springbars op de mat👏

1 like

Komt er gezinsuitbreiding?

Nachtdienst :pensive:

15 likes

Werkse dan maar.

1 like