Tudor Only deel XV

De mooiste.

1 like

Het horloge dat meegaat op vakantie, dus voorlopig niks anders te dragen.

26 likes

Dank je wel :pray::pray: altijd leuk te horen :grin: @Baerttom

Hoe bevalt deze ? :grin: @Donar

1 like

Top eigenlijk! Het is mijn zorgeloze horloge. Kan er alles mee doen. Niet te opvallend maar toch genoeg wrist presence.

Hij gaat er vermoed ik wel uit tzt, maar als enige reden omdat hij geen datum heeft. En dat mis ik persoonlijk wel ontzettend, gebruik dat heel vaak merk ik. Ik vind het jammer dat Tudor geen direct alternatief heeft mét datum zoals bij de sub.

1 like

24 likes

:meat_on_bone:

22 likes

Wat een ramp om alleen deze te kunnen dragen! :sunglasses:

1 like

Moet hem.maar eens gaan passen ik vind zonder datum juist heerlijk,denk alleen dat de band wel vrij kras gevoelig is. Dank voor je reactie :+1:

1 like

De band juist niet, want daar zie je niet veel op. Maar de clasp wel extreem gevoelig met het gepolijste middendeel. Precies zoals bij de Rolex jubilee en clasp.

Zonder datum vind ik vaak wel mooier, maar praktisch niet mijn ding.

2 likes

Gaaf! Ook een erg mooie wijzerplaat!

1 like

Wijzerplaat was dus blauw origineel en is dus vooral in de beginjaren gaan werken en uiteindelijk tot dit gekomen wat het nu is.

Geen moment uitgedaan deze vakantie. Vaak wissel ik nog wat met mn apple watch Ultra maar die is al heel de week plat en overbodig.
:sunrise:

22 likes

Helaas geen nieuwe foto’s om te plaatsen, is momenteel binnen bij de horlogemaker om terug volledig waterdicht te maken :ocean:

2 likes

Goedemorgen Tudoristen

27 likes

Goedemorgen! Reeds in het gezocht topic gedeelte geplaatst, maar mocht iemand hier een 75190 Salmon in de aanbieding hebben, dan hou ik me aanbevolen. Maakt me niet uit of het watch only of full set is. Staat maakt me natuurlijk wel uit!

Bonjour mes amis :+1::+1:

25 likes

27 likes

30 likes

Incoming :+1: nu morgen weer gaan werken om iets te verdienen ipv uit te geven :sweat_smile:

10 likes